koptelefoon kopen. Draadloos of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 971 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
mijn huidige koptelefoon is overleden :'( een sennheiser (scheen wel een aardig ding te zijn, ik ben een leek op audio gebied). Ik gebruikte hem veel na 23.00 uur omdat ik anders gezeik krijg met huisgenoten :P

er zat een aardig snoer aan, maar dat was vaak het probleem. Ik reed er met m'n stoel overheen. Struikelde erover etc. Dus het liefst wil ik nu een draadloze. Mijn vraag echter is dit aan te raden? Ik wil goed geluid maar ben geen audiofiel (luister alleen mp3's etc). Dus echt perfect hoeft het niet te zijn. Een redelijke prijs vind ik belangrijker. Op zich zat ik te denken dat het ook handig zou zijn als ik ehm kon gebruiken voor meer doeleinden (ik heb bv een qtek9090 die ook mp3 kan afspelen, als dit ook draadloos zou kunnen zou het perfect zijn (bv via bluetooth ofzo).

welke en wat raden jullie aan?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Draadloos is wel geinig, maar:

- Ruis in het signaal
- Batterijen nodig (niet altijd, kan ook oplaadbaar natuurlijk, maar: )
- Batterijen gaan op (gelimiteerde luistertijd)

Ik zou zelf voor een draad gaan, maar dan een die curled is zodat 'ie niet op ge grond rondslingert.

Wat is er overleden aan je huidige hoofdtelefoon?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Tennisbal
CyBeR schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:02:
Draadloos is wel geinig, maar:

- Ruis in het signaal
- Batterijen nodig (niet altijd, kan ook oplaadbaar natuurlijk, maar: )
- Batterijen gaan op (gelimiteerde luistertijd)

Ik zou zelf voor een draad gaan, maar dan een die curled is zodat 'ie niet op ge grond rondslingert.

Wat is er overleden aan je huidige hoofdtelefoon?
batterijen kan je toch gewoon oplaadbare penlites gebruiken? heb er nog 30 liggen dus das geen probleem. Heb je ruis altijd??