Toon posts:

ADSL2 via edpnet domper

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
adsl2 via edpnet met snelheden tot 10mb/s, dit werd bevestigt door een postcode tool op hun site.

Mijn adres was 2850 meter van de centrale dus 10mb max haalbaar.

Ik meteen bestelt voor 28 euro per maand all in.

Bij aansluiting had ik 2,5 mb downstream :(

Ik klagen bij edpnet over de lage snelhied, hun schermen met de algemene voorwaarden blabla,
lijn doorgelicht door BBned. de afstand tot centrale is 3900 meter er is niets aan de snelheid te doen volgens bbned.

Nu heb ik alles ingepakt en teruggestuurd naar edpnet met een nette brief erbij dat ik van de koop afzie.

Iemand anders zulke ervaringen ?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je bent denk ik wel een beetje laat met opzeggen denk ik zo. En dat je adres 2850 meter van de centrale afzat is geen snelheids garantie, het is zeker geen betrouwbare meting (en dan nog vind ik bijna 3km best veel, zeker als je 10Mb/s wil halen)

offtopic:
Ben ik de enige die nog nooit van EDPnet heeft gehoord?

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 28-03-2006 14:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02 15:03
mjah met wat vooronderzoek had je zelf ook wel kunnen aanvoelen dat je die snelheid niet haalt.

Op de site staat ook nergens die 10mbit gegarandeerd. Daarnaast is 2.5mbit voor 28 eur niet extreem duur. (al kan t goedkoper maar goed). Op 3900m is 2.5mbit zelfs nog heel prima ;)

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:44:
Nu heb ik alles ingepakt en teruggestuurd naar edpnet met een nette brief erbij dat ik van de koop afzie.
Als je pech hebt is de volgende mededeling van edpnet een rekening met daarop een cancelfee van 324 euro. Dat wil KPN namelijk hebben voor het weer slopen van een DSL binnen de contractsperiode. BBNed rekent dat door aan edpnet, en hun algemene voorwaarden laten toe dat aan jou in rekening te brengen. Zij hebben je namelijk al voordat je inschreef gewaarschuwd:

- EDPnet will activate a subscription with a lower speed (for the same promotional price), if for technical reasons (e.g. distance to local point of exchange) 10 Mbps isn't available;

I don't like facts. They have a liberal bias.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
En dan kan je het terug sturen natuurlijk en kabel nemen als je meer snelheid wilt. Want ook een andere ISP zal je via DSL technieken echt niet veel hoger kunnen aanbieden natuurlijk door de technische beperking van de lange telefoonlijn.

Postcodecheck denkt 2850 meters, als dat kloppend was had je die 10Mbps misschien net of bijna kunnen halen. Echter blijkt je lijn 3900 meter te zijn na metingen en onderzoek en dan is 2 a 3Mbps al heel wat.

Je krijgt nu vast een vette nota van EDPnet, kan je het beter een jaar voor gebruiken gewoon.

ADSL2 via edpnet domper

Het is op je adres dus een ADSL domper. Tenminste, als je meer dan 2 a 3Mbps wilt hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door bjck op 30-03-2006 08:22 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.