Status MXStream

Pagina: 1
Acties:

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Enige tijd geleden was kritiek op MXStream niet van de lucht. Volgens eigen zeggen heeft KPN de problemen inmiddels verholpen. Kan iemand dat bevestigen?? Of is het nog steeds hopeloos?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Als het goed is krijgen we ADSL (MXSTREAM) op de zaak over een week of wat. Ben ook wel benieuwd.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• knutsel smurf
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

ik heb nu zelf al 2 maanden MXstream en ik wordt nog steeds bijna elkedag uit de centrale gegooit en dan dan dus voor een bepaalded tijd niet internetten :(

dus de problemen zijn ook niet helemaal weg :'(

Verwijderd

KPN heeft het aantal plaatsen waar MXStream wordt aangeboden wel uitgebreid, april 2001 komen er nog meer bij.

Maar in Enschede is het alleen op de Wesselerbrink aangeboden en gvd in de rest van de stad niet :'(

Verwijderd

Ja...

Dat probleem is voorbij. De mxstream startpagina was eerst niet meer bereikbaar via het domein, maar wel via het IP adres. Dat probleem is weer verholpen.

Rob

• deef-
  • Laatst online: 05-01-2025
Het is nu gewoon nog pittig ruk. Over een maand of wat gaat dat cnat protocol eruit, dat scheelt een boel denk ik.

nadelen:
- je krijgt eerst een 10.x ip van kpn, dus allerlei progs hebben er problemen mee, zoals, IPsec, ftp kan raar doen, icq etc etc.
- Niet alle (mogelijke) problemen zijn ontdekt/opgelost, maar veel problemen hebben te maken met de brakke routing van kpn<->provider.
- Het wil er wel eens uitliggen...

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik ben persoonlijk zeer tevreden, maar ja ik heb dan ook Casema gehad :)
Verbinding is zeer stabiel. Het enige nadeel is inderdaad die dashboard. Ik wil graag een router gaan gebruiken, maar dat is nu volgens mij nog niet mogelijk.
Ik had zelf wel problemen met Mxstream verwacht, omdat ik zoveel slechte verhalen gehoord had, maar ik ben uiterst tevreden...over een jaartje dan Cistron nemen >:)

"Choose life"

• deef-
  • Laatst online: 05-01-2025
Linux router kan wel, je hebt scriptjes die voor je verbinding + dashboard zorgen

Verwijderd

Ik ben ook ZEER tevreden. We hebben het dus geshared en ik heb altijd een lage ping op Unreal tournament servers (50 ofzo) en ICQ en FTp doen het prrrrima!
Pagina: 1