Toon posts:

[Office 2000] Winword.exe heeft fouten gegenereerd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Elke keer als ik Word 2000 wil starten krijg ik de melding :

Winword.exe heeft fouten gegenereerd en wordt gesloten door Windows.

Ik heb geprobeerd Office opnieuw te installeren, updates te installeren, computer opnieuw te starten maar niks werkt. Excel daarentegen werkt wel.

Weet iemand wat dit probleem kan veroorzaken? Het is nadat ik Winfax heb verwijderd / hergeinstalleerd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Office zijn natuurlijk beter op z'n plek in Officesuites en -software - ik verplaats je topic eventjes :)

Software Algemeen >> Officesuites en -software

• Ingens
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:50
Wat is je besturingssysteem? Als het onder een andere gebruiker wel werkt zit waarschijnlijk een autoherstel bestand in de weg. Kun je proberen te vinden, waarschijnlijk ergens in de temp. Anders gebruikersprofiel even verwijderen.

An eye for an eye makes the whole world blind.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk patchlevel zit je? Welke versie van Windows zit je? En wat zijn de exacte errors in je eventlog? Heb je je profiel al eens weggegooid? wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Ik zet nog even de versie van Word in de topictitel :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Misschien zo'n toolbar die niet verwijderd is omdat je Word aan had staan terwijl je WinFax deinstalleerde? Dan moet je even winfax herinstalleren, daarna alles te maken met office afsluiten en weer deinstalleren zodat alle troep netjes verwijderd wordt.

[ Voor 43% gewijzigd door Justice op 28-03-2006 17:52 ]

Human Bobby