gedonder met kingwin waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:07
na 2 jaren van trouwe dienst begint mijn kingwin waterkoelingset (die van 139 euro destijds) kuren te vertonen, als ik em aanzet begint de interface unit te piepen en krijsen als een verongelijkte baby :'(

conclusie: Weigerende pomp, na het zaakje gedemonteerd te hebben en wat meppen op de unit gegeven te hebben draait het zaakje weer, ben nu alleen bang om hem uit te zetten omdat ie strax misschien helemaal niet meer pompt.
Wat kan ik nu het beste doen? is die pomp van deze set een beetje gemakkelijk te vervangen? of is dat niet te doen en kan ik beter een ander pompje ergens vandaan halen? en, als ik dan toch bezig ben, is het dan ook kostentechnisch slim om gelijk de rest van het koelcirquit maar te vervangen? of zal ik dat gewoon laten zitten...

Adjust non olet, plerumque...

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
ik denk dat het goed zal gaan als je alleen je pompje gaat vervangen , ik weet niet of je ook overweegt om de rest te vervangen. wil je dit wel zou het slim zijn om verschillende aansluitingen voor verschillende slangdiameters te gaan halen, en als je temps goed zijn, dan zou ik niet eens overwegen om een betere wc te gaan halen. als je gaat ocen natuurlijk en je doet het nu niet dan is dat een heel ander verhaal

Out of the box? What box? There is no box.