Hoe inzicht krijgen in PHP spaghetti-applicatie? *

Pagina: 1
Acties:

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 13:45
Het is mss een rare vraag maar ik ben op zoek naar software om inzicht te krijgen
in een grote spaghetti van PHP code.
Het zijn 170 PHP pagina's in 1 directory waar bijna geen structuur in te krijgen is.
Ik wil graag een tool waarmee ik per pagina kan zien wat de eventuele relatie met andere
pagina's is. Alleen een overzicht van de pagina's met bijbehorende includes zou al geweldig zijn.
Ik heb al op Google gezocht met PHP+Sitemap of PHP+site overview en alle mogelijke andere combinaties. Op GoT kan ik ook niks vinden.

Wie kan mij helpen?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Al eens gekeken naar http://phpxref.sourceforge.net/? Verder zoek je volgens mij geen sitemap; dus maak ik je topictitel iets logischer

PHP sitemap > Hoe inzicht krijgen in PHP spaghetti-applicatie? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 13:45
Ja dat is idd een iets duidelijkere titel en bedankt voor de link. Ik ga er naar kijken.

[edit]
Heb er even naar gekeken en het is voor 99% wat we willen.
Het enigste wat ik mis, of ik heb het niet gevonden, is het genereren van een overzicht
van de pagina's met hun includes. Overzicht pagina's is er en per file zie je de includes.
Ik ga het programma nog iets meer onderzoeken maar als andere mensen nog
tips hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.

[ Voor 68% gewijzigd door Bbfreak op 28-03-2006 15:57 ]

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile