Toon posts:

Visuele effecten via line-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand of er software te krijgen is die visuele effecten op het scherm tovert op het ritme van muziek die binnenkomt op de line-in ? (Dus zeg maar visulisaties van Winamp maar dan via line-in)?

Alvast bedankt!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dit zou moeten werken met een winamp line-in plugin :P ... hoewel ik het zelf nog nooit geprobeerd heb

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik zelf ook even geprobeerd, maar liep al snel vast op het feit dat ik winamp niet zover kon krijgen de input via de line-in af te spelen.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:14:
Dat heb ik zelf ook even geprobeerd, maar liep al snel vast op het feit dat ik winamp niet zover kon krijgen de input via de line-in af te spelen.
Via de line-in kun je niks afspelen, daarom is het een line-IN ;) .

Maar ik heb dat ook al gedaan en werkte perfect, gewoon een bepaalde url ingeven en 'm speelt netjes de linein af. Kan wel zijn dat er plugin voor nodig is, weet niet meer precies...

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Via winamp is vrij gemakkelijk, Add -> URL -> linein:// . dan komt er gewoon een nummer in je playlist wat je linein geluid opnieuw uitvoert (geluid ff muten voor visuals is een goed idee).

Verder kan je voor winamp milkdrop downloaden, wat gebruikt maakt van je videokaart om de beelden te renderen, wat allemaal wat sneller gaat dan de standaard AVS bij winamp.

Verwijderd

Topicstarter
eej super! thnx!!
Pagina: 1