As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Wat ik iig niet snap is dat je pc niet werkt zonder SP2? Een normale installatie van Windows XP zou gewoon moeten werken, anders is je medium gewoon niet goed. En volgens mij werken legale codes niet met andere legale cdroms (behalve de OEM versies als ik mij niet vergis).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Waarschijnlijk omdat je verschillende xp's hebt.
OEM HOME
Corp PRO
Corp PRO
...
Die hebben elk een ander type van serial
OEM HOME
Corp PRO
Corp PRO
...
Die hebben elk een ander type van serial
Verwijderd
Als je code na slipstreamen niet meer geaccepteerd wordt heb je misschien een code die op de zwarte lijst geplaats is.
een telefoontje met MS zou duidelijk moeten maken of de code hoort te werken.
Dat is sinds een biosupdate; dan blijft het beeld zwart na het XP logo en gebeurd er niks meer.Outerspace schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:18:
Wat ik iig niet snap is dat je pc niet werkt zonder SP2? Een normale installatie van Windows XP zou gewoon moeten werken, anders is je medium gewoon niet goed. En volgens mij werken legale codes niet met andere legale cdroms (behalve de OEM versies als ik mij niet vergis).
Laat ik is gaan bellenVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:22:
Als je code na slipstreamen niet meer geaccepteerd wordt heb je misschien een code die op de zwarte lijst geplaats is.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
als je oude windows een andere key gebruikt moet je die gebruiken,
anders formatteren en nieuwe key gebruiken.
anders formatteren en nieuwe key gebruiken.
Pagina: 1