Toon posts:

GeForce Go 7800GTX (mobility) driver voor oblivion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb zojuist obliovn gekocht en geinstalleerd op mn notebook:

Intel centrino M 760 2.0 Ghz
GeForce Go 7800GTX

De rest is niet van toepassing :)

Ik wilde oblivion spelen en op zich loopt het best wel redelijk echter er zijn voor de desktop
nvidia 6800 /7800 series nieuwe vga drivers vanuit nvidia gereleased.

Dit schijnt enorme verbeteringen te geven qua prestatie en qua detail.
Echter, nvidia heeft de mobile variant op hun site niet geupdate :(

Ik weet dat er andere VGA drivers te downloaden zijn zoals bv de Omega drivers...

Mijn vragen:

-Heeft iemand de laatste mobility omega drivers(ipv de nvidia) gesprobeerd icm oblivion?
-Zo niet, zijn er ook andere custom made drivers die frequent worden geupdate?

Thx :)

Endy

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 17:08
download gewoon de omegadrivers en zie of het boost geeft, zo niet dan deinstalleer je ze toch gewoon weer?

Verwijderd

Topicstarter
p43000 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:21:
download gewoon de omegadrivers en zie of het boost geeft, zo niet dan deinstalleer je ze toch gewoon weer?
Ik heb de notebook nu 1 week, en net helemaal goed geinstalleerd.
Vandaar dat ik zeker wil weten of er bij andere gebruikers geen bugs o.id zijn met de omega drivers
Als er geen andere tweakers zijn die hun ervaringen hierover hebben dan wil ik het wel proberen.

Daarnaast ben ik ook benieuwd of er ook andere zelfgemaakte/aangepaste vga drivers zijn voor nvidia kaarten.

Vandaar dat nog even afwacht op een paar reakties en dan probeer ik de omega drivers pas.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-08 12:03

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

www.laptopvideo2go.com

uitgebreide gemodde drivers plus info en fora-informatie.

Zoek de driver van je keuze, en pak die uit op de harde schijf. Echter, voordat je de setup start, kopieer hij bebehorend .inf bestand (kun je samen met de zip downloaden) naar de setupmap en overschrijf de huidige, daarna kun je die driver gewoon gebruiken als mobiele driver.

Let wel: GOED LEZEN! Er is voor elke driver ook een aparte, gemodde inf.aanpassing...

Verwijderd

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:29:
www.laptopvideo2go.com

uitgebreide gemodde drivers plus info en fora-informatie.

Zoek de driver van je keuze, en pak die uit op de harde schijf. Echter, voordat je de setup start, kopieer hij bebehorend .inf bestand (kun je samen met de zip downloaden) naar de setupmap en overschrijf de huidige, daarna kun je die driver gewoon gebruiken als mobiele driver.

Let wel: GOED LEZEN! Er is voor elke driver ook een aparte, gemodde inf.aanpassing...
Many thx Thalan,

Als ik thuis ben ga ik direct eens aan de slag :)
Ik laat de bevindingen wel weten!