[Nickchange] GJ-tje -> Alchemist

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Bij deze wil ik het verzoek indienen om op GoT mijn nickname te wijzigen.
Mijn huidige nickname is GJ-tje en zou die graag veranderd willen zien in Alchemist.

Reden hiertoe is omdat ik de nick GJ-tje omdat ik vind dat de nickname te kinds aan het worden is...
Op de FP is er ook iemand met de nickname Alchemist, echter is deze persoon al heel lang niet meer actief (zo'n 5 jaar)(zie hiertoe http://tweakers.net/searc...es&Tabel=&Query=Alchemist)

Mijn dank zou heel erg groot zijn, als de nickname gewijzigt zou worden! _o_

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2006 10:49 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:23

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Alchemist is op de Frontpage nog steeds actief. Hoewel hij niets post, logt hij nog regelmatig in. Helaas zit een nickchange naar Alchemist er niet in.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Longbeard schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:34:
Alchemist is op de Frontpage nog steeds actief. Hoewel hij niets post, logt hij nog regelmatig in. Helaas zit een nickchange naar Alchemist er niet in.
Hmmm... Dat is dan weer jammer idd... :( Ging er stiekem ook vanuit dat hij niet meer inlogde... Vandaar dat ik hier op GoT de nick ook liet wijzigen... :o Laat maar zitten dan, dan komt het met de merge wel... :)

Kun je toevallig ook zien of Alchemist ook nog (veel) inlogt op GoT? :? Want anders voel ik me wel heel erg schuldig nu... Alsof ik zijn / haar nick nu gejat heb en dat is de bedoeling niet... Nevermind, dan kom je volgens mij alleen nog maar mij tegen en dat moeten we niet hebben :)

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2006 11:47 ]