Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb NUL ervaring met bluetooth headsets, maar vandaag me eentje aan laten smeren bij Paradigit. Met de melding dat deze (25E ofzo) toch wel echt goed was. Thuisgekomen dat ding opgeladen (het is een QWare HS-003ST als ik het goed lees. Aangesloten. Getest met Skype en m'n mobiel. Op zich vindt en paired hij 'm prima. Maar de geluidskwaliteit is echt MATIG. Ruis. En vooral: ERG zacht.

Ligt dit aan mij? Of is de QWare gewoon bekend om crap? Ik zit nu een beetje rond te klikken en zie dat een beetje bluetooth headset (wat is WEL een goeie? ervaringen?) al snel 50E kost. Terugbrengen dat ding? Of doe ik iets fout? Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:04

eisbaer

Zie signature

Mijn ervaring met die qware headset is dat ik de andere partij wel goed versta maar dat ik bij hen erg zacht doorkom.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3