Toon posts:

KPN Digitaal TV, maar 80% ontvangst...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb sinds vandaag Digitaal TV van KPN (proef), maar ik krijg het niet op 100% ontvangstkwaliteit.
Hierdoor blijft hij steeds btje haken. Als ik ongeveer 5 minuutjes wacht doet hij het weer erg goed, maar die 5 eerste minuten zit ik wel halve programma's te kijken. Nogal irriterend.
Daarnaast is de ontvangst later?

Als ik 2 (half half op mijn TV) zelfde zenders, 1 van DT en 1 kabel, zie ik een duidelijk verschil. hij loopt namelijk ongeveer 2 a 3 seconden achter!

Zijn mijn problemen normaal of zal ik even KPN bellen? tenzij iemand hier een oplossing voor weet.

mvg kaisz

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 19:07
80% is meer dan ok!
Ik had 59% in mijn vorige huis en nooit problemen behalve als er een auto of brommer langsreed ging het beeld even stilstaan.
Heb nu 76%.
Dat het 3 seconden achterloopt is meer dan normaal; je krijgt beeld doorgestuurd en dat wordt 3 seconden vertraagt net als je discman dat heeft met ESP omdat het anders gaat haperen.

Ofwel heel normaal allemaal!

p.s. 100% haal je nooit!

[ Voor 44% gewijzigd door Uberprutser op 27-03-2006 21:21 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Het mag dan wel "normaal" zijn maar dat maakt het niet minder irritant, gelukiig is het een proef maar blijft wel jammer natuurlijk.

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ballebek schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:20:
80% is meer dan ok!
Ik had 59% in mijn vorige huis en nooit problemen behalve als er een auto of brommer langsreed ging het beeld even stilstaan.
Heb nu 76%.
Dat het 3 seconden achterloopt is meer dan normaal; je krijgt beeld doorgestuurd en dat wordt 3 seconden vertraagt net als je discman dat heeft met ESP omdat het anders gaat haperen.

Ofwel heel normaal allemaal!

p.s. 100% haal je nooit!
Mijn vader haalt op 15 meter hoogte wel 100% van zowel ontvangstkwaliteit als ontvangststerkte (Bloemendaal). Dus het kan wel.

Ik zit aan de rand van Delft en haal 40-70% met de binnenantenne en 50-95% met de buitenantenne, maar de ontvangst met de binnenantenne is toch beter omdat het minder vaak wegvalt.

Dus die percentages zijn een ding, maar hoe vaak je een storing hebt, is iets anders lijkt het wel.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Topicstarter
ok, dus die 100% haal ik waarschijnlijk niet, maar ik heb echt veel storingen, de eerste paar minuten zie ik om de 10 sec halve beelden.

Nu dacht ik erover om met Casema in zee te gaan. Ik had gehoord dat Casema via de kabel verbinding gaat?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:54:
Nu dacht ik erover om met Casema in zee te gaan. Ik had gehoord dat Casema via de kabel verbinding gaat?
Waar zou je dat nou terug kunnen vinden?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik dacht, als de antenne direct naar de kabel gaat (waar de zenders in zitten) heb ik wel volle bereik ongeacht waar ik hem neerzet.
Pagina: 1