[XP] beveiligingsinstellingen overzetten naar andere pc?

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
is het mogelijk om de beveiliginginstellingen uit systeembeheer van de ene pc te exporteren en vervolgens te importeren op een andere?
Als ik exporteren doe krijg ik alleen de mogelijkheid voor txt bestanden of voor een andere type en bij importeren alleen de mogelijkheid om .inf bestanden te importeren. Als ik het export bestand .inf noem dankrijg ik een error en worden de instellingen niet geimporteerd.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doe eens secedit /? in een command prompt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Ah ok,

Ik heb het gevonden enzo, maar ik kom er niet uit. Zal wel een keer een clean install doen om te kijken of mijn probleem dan weg is. Ik snap niet waar ik nou zo'n sjabloon kan maken nu.
ik heb die console geopend (mmc via start -> uitvoeren, maar nu heb ik hetzelfde als via configuratiescherm -> systeembeheer -> lokaal beleid.

Ik heb nu nogmaals het hele beveiligingsbeleid opgeslagen als inf bestand maar krijg het niet voor elkaar om deze op te slaan in een bestand en op mijn laptop te importeren.