Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Inleiding

Nu vragen jullie je vast en zeker allemaal af wat het nou voor een zin heeft om zo'n topic te starten? Heel simpel, namelijk voor de mensen die geen zin hebben om veel geld uit te geven voor een leuke mobiel zonder zo veel poespas er op te hebben zitten.
Er zijn zo verschrikkelijk veel topics over allerlei mobieltjes e.d. dat ik het eens tijd vond om eens een centraal Budget Mobiel topic aan te maken.

Het nut van dit topic is dat je hier de recente aanbiedingen vindt en de goedkopere mobieltjes.

Wat valt nou onder een budget mobiel ?
Een echte budget mobiel is een mobiel zonder heel veel poespas en voor minder dan 100 euro.

Budget mobiels

Hier vindt je alvast een paar leuke budget mobieltjes :)

De Nokia 3120
Afbeeldingslocatie: http://3gnewsroom.mobiles.co.uk/images/nokia-3120.jpg
Deze mobiel is in de T-Mobile Prepaid variant al verkrijgbaar vanaf 69,99
GoT Topic : Nokia 3120

De Nokia 6030
Afbeeldingslocatie: http://www.first-handyshop.de/handy/Nokia/6030/nokia-6030-1.jpg
Deze mobiel is in de T-Mobile Prepaid varaint al verkrijgbaar vanaf 89,99
GoT Topic : [rml][ Centraal] Nokia 6030 Topic[/rml]

Samsung X200
Afbeeldingslocatie: http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/8/2/823772_ga.jpg
Deze mobiel is in de Telfort variant al verkrijgbaar vanaf 89,99
GoT Topic : Niet aanwezig

Nokia 6060
Afbeeldingslocatie: http://www.first-handyshop.de/handy/Nokia/6060/nokia-6060-1.jpg
Deze mobiel is in de Telfort variant al verkrijgbaar vanaf 89,99
GoT Topic : Nokia 6060 is er!

Nokia 1110
Afbeeldingslocatie: http://www.first-handyshop.de/handy/Nokia/1110/nokia-11110-1.jpg
Deze mobiel is in de Hi Prepaid variant al verkrijgbaar vanaf 62,99
GoT Topic : Nieuwe Nokia 1110 1600 Low-end Telefoon

Binnenkort komen hier vast en zeker meer recente budget modellen te staan!

Aantrekkelijke aanbieding!

Motorola V 177

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_motorola_v177.gif

Motorola V177

De V177 van Motorola maakt communiceren via mobiele telefoon eenvoudig. Hij beschikt onder andere over: polyfone ringtones, kleurenscherm, ondersteuning MMS en WAP, alarm en spreektijd van 500 minuten.

Specificaties:
- Scherm: dubbel scherm
- Intern scherm: CSTN 128x160 pixels, 65.536 kleuren
- Extern scherm: 96x32 pixels, zwart/wit
- Repertoire: 100 namen
- Hands-free: Ja
- Beltonen: 32-toons polyfone ringtones
- Vodafone simkaart
- Simlock
- Intern geheugen: 1 MB
- Trilfunctie: Ja
- Spelletjes: Ja
- Achtergrondjes: Ja
- Afmetingen: 88 x 47 x 24 mm
- Gewicht: 100 gram

Prijs!: € 69,99

Directe link naar de telefoon ( Winkel ) :

Klik, Kruidvat

[ Voor 64% gewijzigd door -Thunder- op 04-12-2006 22:24 ]

Blij Met Wilco

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:25

Q-bone

Dusss...

deze nec is zeer voordelig en vooral ook mooi
Nec N343i

NEC N343i - 13mm dikke telefoon

bla?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Goed idee voor dit topic!

Ik heb een Nokia 2600:
Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/8687/nokia26009ma.jpg

Specificaties

Prijs: Met prepaid pakket al te vinden voor € 59,- waarvan € 15,- beltegoed.

Opmerkingen:
Het is een vrij klein en licht toestel, maar ja, welk model is dat tegenwoordig niet?

Het covertje is niet zo stevig als ik zou willen. (het toestel zou bij mij nog wel eens willen vallen, en dan komen er heel makkelijk krassen in de cover) Het zijn ook de toestellen niet meer van vroeger, zullen we maar zeggen, en die gewichtsbesparing moet toch ergens vandaan komen. Wel is eventueel het covertje te vervangen.

offtopic:
Je topictitel is niet helemaal af.
En ik wil niet overdreven precies zijn, maar kijk je derde zin eens na: allerlij --> allerlei; mobietjes --> mobieltjes; vondt --> vond

[ Voor 9% gewijzigd door DrivinUCrazy op 27-03-2006 20:53 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:01
verant -> variant ;)

Die tweede Nokia ziet er wel leuk uit

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 16:13
Nog steeds blij met Nokia 1100 voor 14,90 bij de Kruidvat :)
Zag toevallig vandaag nog foldertjes liggen...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik heb de TS al weer voor een deel aangepast, typ fouten weggehaalt en een paar recente mobieltjes toegevoegd :)

Edit 2 : Ik heb ook een kopje met "Aantrekkelijke aanbieding ! " er bij gedaan :)

@ een Moderator : bedankt voor het aanpassen van de topic titel :)

[ Voor 44% gewijzigd door -Thunder- op 27-03-2006 21:52 ]

Blij Met Wilco

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vergeet je niet een aantal telefoons van bijvoorbeeld Siemens? Zij zijn altijd erg actief (geweest en nu als BenQ-Siemens) in de budgetmarkt. Ik noem een:

Afbeeldingslocatie: http://www.benqmobile.com/repository/1166/116641/C72_144x220.jpg
Siemens C72 vanaf 59,99 via Vodafone of vanaf 69,99 met Orange.

Afbeeldingslocatie: http://images.organizator.ru/products/200/ourimages/org/sottel/mobilel/33810.gif
Siemens A70 vanaf 39,99 via T-Mobile

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/data/producten/KS106999g.gif
Of de Siemens A65 vanaf 39,99 bij Orange

Dat is pas budget :)

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
Ik heb een tijdje geleden bij de Primafoon de Philips 535 gekocht, leuk toestelletje met kleurenscherm , fotocamera en infrarood voor €50,-

Bij de primafoon kon ik hem simlock vrij en zonder sim/prepaidabbo krijgen. Dus echt alleen het toestel.

Afbeeldingslocatie: http://ner.pl/im/philips/535_b.jpg

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-11 23:14
nokia 1600 €50 Tele2 prepaid
SE J210i €50 Tele2 prepaid
SE Z300i €85 Tele2 prepaid
nokia 2650 €75 Tele2 prepaid
Sagem MyX 5-2 €80 Tele2 prepaid
nokia 1110 €50 Tele2 prepaid

maar als je echt goedkoop uit wilt zijn kan je beter even op telecomvergelijker kijken

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 22:29

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Wat ook vermeld mag worden, is dat ook de Prepaid toestellen van Tele2 Sim-lock vrij zijn... dus als je een goedkoop sim-lock vrij toestelletje wilt :P?

Gallery V&A

Verwijderd

Ik had zelf de k700i. Helaas is die nu kapot door een klein ongelukje vanaf mijn kant(lees wasmachine). Bijna alle functies die de k750i bezit, zitten ook op deze telefoon. Echt een aanrader.

Voor 119,95 incl 10 euro prepaid heb je er al een van t-mobile.

T-mobile aanbieding

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericssonhandphones.com/Images/K700/K700i%2002.jpg

Memory: 41 Mbytes
Size: 99 x 47 x 20 mm
Weight: 93g
Battery standby: 300 hours
Battery talktime: 8 hours
Bluetooth™, infrared and cable (USB & RS232) connectivity,WAP 2.0 (GPRS), email
Colour display (65,536 colours, 176 x 220 pixels)
Integrated VGA camera with video recorder (including sound)
Multimedia Messaging Service (MMS) - send pictures and sound like text messages
Java™ games
MP3 player and FM radio
Speed dialling & voice dialling, Speaker phone
Vibration alert,calculator, calendar, alarm, stopwatch

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 09:15 ]

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 18:50
BiG-GuY schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:47:
Wat ook vermeld mag worden, is dat ook de Prepaid toestellen van Tele2 Sim-lock vrij zijn... dus als je een goedkoop sim-lock vrij toestelletje wilt :P?
Serieus? Hoe weet je dat? Ervaring ermee ofzo?

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:11:
Ik had zelf de k700i. Helaas is die nu kapot door een klein ongelukje vanaf mijn kant(lees wasmachine). Bijna alle functies die de k750i bezit, zitten ook op deze telefoon. Echt een aanrader.

Voor 119,95 incl 10 euro prepaid heb je er al een van t-mobile.

T-mobile aanbieding

[afbeelding]

Memory: 41 Mbytes
Size: 99 x 47 x 20 mm
Weight: 93g
Battery standby: 300 hours
Battery talktime: 8 hours
Bluetooth™, infrared and cable (USB & RS232) connectivity,WAP 2.0 (GPRS), email
Colour display (65,536 colours, 176 x 220 pixels)
Integrated VGA camera with video recorder (including sound)
Multimedia Messaging Service (MMS) - send pictures and sound like text messages
Java™ games
MP3 player and FM radio
Speed dialling & voice dialling, Speaker phone
Vibration alert,calculator, calendar, alarm, stopwatch
Deze valt helaas niet onder het Budget mobiel topic....

Blij Met Wilco

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 22:50
De laatste twee (prepaid) mobieltjes in mijn bezit heb ik allebei gratis gekregen - eentje van die postbank m35i actie en eentje gekregen van een kennis (nokia 3310) die hem niet meer gebruikte. Helaas zijn ze beide overleden. Ik had de indruk dat simpele zwart-wit mobieltjes niet zo duur meer waren in deze moderne tijden, maar nu lees ik dat je minstens 50 euro neer moet tellen voor een nieuwe! Wat internet-speurwerk leverde niet veel goedkopere alternatieven op.
Zijn er geen budget-budget prepaid mobieltjes voor 20-25 euro max op de markt?

• Rrob
sourcey> bij tele2 (dus simlockvrij) hebben ze een SE in de aanbieding voor €39

[ Voor 81% gewijzigd door Rrob op 15-05-2006 15:59 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

-Thunder- schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:15:
[...]

Deze valt helaas niet onder het Budget mobiel topic....
Nou 110 euro voor 'n K700i is zeker wel budget hoor!
Dan ga je maar 'n dagje bedelen ofzo, dan heb je precies dat 10'tje wat 't niet 'budget' maakt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Rrob schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:58:
sourcey> bij tele2 (dus simlockvrij) hebben ze een SE in de aanbieding voor €39
Met 6,95 euro verzendkosten 8)7 dus 45,95 euro...

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 15-05-2006 16:06 ]

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:54
Kruidvat + Tele2 + Nokia 1100 = E13,60 + E10 beltegoed = 3,60 bezorgkosten _/-\o_ O+

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 22:50
hebben ze die nokia's nog steeds te koop bij kruidvat?? Kan er niks over vinden op internet dan oude berichten van vorig jaar. Anders moet ik er maar eens langsgaan.

• Rrob
Le0032 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:06:
[...]

Met 6,95 euro verzendkosten 8)7 dus 45,95 euro...
boeien, het blijft de goedkoopste aanbieding |:(

Afgezien van die kruidvat-actie, maar volgens mij is die al bijna een jaar verlopen

CLB> je hebt volkomen gelijk! een K700i voor €120 is een super aanbieding, stukken beter dan de meeste hier genoemde PP pakketten.

Nog betere aanbiedigen krijg je momenteel bij TM en Vf, met een €12,50 abo voor 1 jaar (dat is dus €150) krijg je onder andere een W800i, E770 of E530 gratis. En dan krijg je dus ook nog ~50 belminuten per maand

[ Voor 37% gewijzigd door Rrob op 16-05-2006 11:30 ]

• Opperhoof
  • Laatst online: 09:54
Die kruidvat aanbieding had iets aparts. Op internet zijn er zo ook een paar van deze aanbiedingen te vinden.
Vorig jaar deze tijd, was er een topic, iets in de geest van "het grote aanbiedingen topic van aldi en lidl..." (o.i.d.) Daar stond deze kruidvat aanbieding dus ook in. Toen gaf iemand een link naar een site met tig van deze aanbiedingen. Ging toen om nokia's en siemens telefoons van die prijsklasse.

De aanbieding ging volgens mij ook niet via de kruidvat, alleen maar via hun site, maar verder heb ik nooit iets van kruidvat gezien....

• Rrob
Opperhoof> als die aanbiedingen er nog zijn, heb je dan misschien een link voor ons?

Het lijkt me overigens sterk, want het bedrijf achter de acties (Liater) schijn falliet te zijn (http://www.telecomvergelijker.nl/thread/17455)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik zoek een simpel simlock vrije toestel.
Ik bel bijna nooit en wil dus vooral een klein en licht toestel.
Nu zit ik te denken aan de Nokia 2652 of de Nokia 6060. basic toestellen met weinig toeters en bellen. Maar door de overdaad aan toestellen ben ik de draad een beetje kwijt, iemand advies.

graag:
Goede ontvangst
Redelijk stevig
klein en licht
toestenblokkering (heeft mijn toestel nu niet en ik word er gestoord van)
en een redelijk geheugen voor smsjes en nummers.
goedkoop
simlock vrij (ik heb nog een simkaart met 20 euro en daar doe ik nog wel ff mee ;) )

Iemand een leuker alternatief ?
op kieskeurig zijn ze trouwens positief over de 2652.

[ Voor 5% gewijzigd door hjs op 26-06-2006 21:51 ]

Verwijderd

Ik zoek een mobieltje van rond de 100 euro, met infrarood en bluetooth. Ik heb tot nu toe niks gevonden. IemaND IEDEEN??
sorry capslock

Verwijderd

Ik zie hier trouwens wel een leuke aanbieding:

qick prepaidpakket SE z530i zilver voor 99.95

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 13:38 ]

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:49

Nanax

Ik ben sjaak niet

hjs schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:17:
Ik zoek een simpel simlock vrije toestel.
Ik bel bijna nooit en wil dus vooral een klein en licht toestel.
Nu zit ik te denken aan de Nokia 2652 of de Nokia 6060. basic toestellen met weinig toeters en bellen. Maar door de overdaad aan toestellen ben ik de draad een beetje kwijt, iemand advies.

graag:
Goede ontvangst
Redelijk stevig
klein en licht
toestenblokkering (heeft mijn toestel nu niet en ik word er gestoord van)
en een redelijk geheugen voor smsjes en nummers.
goedkoop
simlock vrij (ik heb nog een simkaart met 20 euro en daar doe ik nog wel ff mee ;) )

Iemand een leuker alternatief ?
op kieskeurig zijn ze trouwens positief over de 2652.
kijk ook even naar de 3120 :) zie mijn ervaring in dat topic. klein licht en simpel :)

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:09

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Rrob schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:43:
Opperhoof> als die aanbiedingen er nog zijn, heb je dan misschien een link voor ons?

Het lijkt me overigens sterk, want het bedrijf achter de acties (Liater) schijn falliet te zijn (http://www.telecomvergelijker.nl/thread/17455)
Wauw liater failliet, ik heb daar een klein jaar geleden gewerkt voor een paar maand, waarna ik vervolgens een paar maand gewerkt heb bij tele2. Liater had echt de allergoedkoopste aanbiedingen die bestaan, die nokia 1100 van 13.60 heb ik ook met 10 euro beltegoed :+

Even wat dingen die makkelijk zijn om te weten ook al is liater failliet, tele2 bestaat nog wel en die is ook best goedkoop:

* Tele2 telefooons hebben geen sim-lock (mogen ze wettelijk gezien niet doen, omdat ze niet erkent worden als bla bla bla...iig niet gerechtigd om sim-lock erop te zetten, ook al zeggen ze op de helpdesk dat er wel een simlock is, dat is gelogen (voornaamste reden dat ik weg ben gegaan bij tele2, ik werkte dus op de helpdesk))

* Tele2 heeft sterke aanbiedingen die erg goedkoop zijn, maar ze werken op een slecht netwerk (telfort), dus eigenlijk zou je alleen de telefoon willen van hun, zonder hun kaartje van tele2. Dat kan dus, er zit geen sim-lock op. Denk er wel even om dat je je kaartje van tele2 wel activeerd binnen 6 week, anders kost het je 60 euro ofzo, maar activeren betekend alleen 1 keer bellen met je kaartje, dus dat is het probleem niet :)

* Mocht je wel met tele2 willen gaan bellen, dat kan best, maar ze lopen qua inovatie behoorlijk achter, ze hebben pas sinds 2006 bijvoorbeeld WAP.....etc....maar opzich, voor budget bellers die niks bijzonders doen natuurlijk niet belangrijk.

k zal dit topic beetje blijven volgen, als je vragen hebt over tele2 of liater dat kan ik je vast helpen

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

nomad85 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:50:
[...]

Wauw liater failliet, ik heb daar een klein jaar geleden gewerkt voor een paar maand, waarna ik vervolgens een paar maand gewerkt heb bij tele2. Liater had echt de allergoedkoopste aanbiedingen die bestaan, die nokia 1100 van 13.60 heb ik ook met 10 euro beltegoed :+

Even wat dingen die makkelijk zijn om te weten ook al is liater failliet, tele2 bestaat nog wel en die is ook best goedkoop:

* Tele2 telefooons hebben geen sim-lock (mogen ze wettelijk gezien niet doen, omdat ze niet erkent worden als bla bla bla...iig niet gerechtigd om sim-lock erop te zetten, ook al zeggen ze op de helpdesk dat er wel een simlock is, dat is gelogen (voornaamste reden dat ik weg ben gegaan bij tele2, ik werkte dus op de helpdesk))

* Tele2 heeft sterke aanbiedingen die erg goedkoop zijn, maar ze werken op een slecht netwerk (telfort), dus eigenlijk zou je alleen de telefoon willen van hun, zonder hun kaartje van tele2. Dat kan dus, er zit geen sim-lock op. Denk er wel even om dat je je kaartje van tele2 wel activeerd binnen 6 week, anders kost het je 60 euro ofzo, maar activeren betekend alleen 1 keer bellen met je kaartje, dus dat is het probleem niet :)

* Mocht je wel met tele2 willen gaan bellen, dat kan best, maar ze lopen qua inovatie behoorlijk achter, ze hebben pas sinds 2006 bijvoorbeeld WAP.....etc....maar opzich, voor budget bellers die niks bijzonders doen natuurlijk niet belangrijk.

k zal dit topic beetje blijven volgen, als je vragen hebt over tele2 of liater dat kan ik je vast helpen
Tele2 verteld schijnbaar niet altijd de waarheid, oude collega heeft daar gewerkt, en tel. rekeningen die vaak niet kloppen etc..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:23 ]

• hjs
  • Niet online

hjs

ik heb trouwens gister de 2652 besteld, ben benieuwd.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:09

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:20:
[...]

Tele2 verteld schijnbaar niet altijd de waarheid, oude collega heeft daar gewerkt, en tel. rekeningen die vaak niet kloppen etc..
tele2 verteld zeker niet altijd de waarheid, daarom heb ik ook ontslag genomen. Voordat ik bij tele2 werkte, werkte ik bij kpn en dat is zo'n wereld van verschil. Waar bij kpn echt het motto geldt, als we het kunnen fixen, dàn doen we het ook voor de klant. Tele2 kijkt vooral, zouden we hier onderuit kunnen komen, of beter nog, op iemand anders bordje schuiven....gaan ze lang over nadenken om te kijken of dat echt niet wil...en anders zo snel en goedkoop mogelijk een "oplossing" geven aan de klant.
Zo heb ik het ervaren.....dit was echt een dag en nacht verschil, wist niet dat het zo groot kon zijn.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 21:39
Ook ik ben op zoek naar een budget telefoon. Ik bel op zich best veel, maar dat is dan ook het voornaamste wat ik met de telefoon wil doen, naast gem. 1 sms-je per maand. Ik hoef dus geen camera, wap umts mp3, etc., het belangrijkste vind ik gespreks- en standby tijd. Deze waarden staan bijv. op Kieskeurig.nl wel vermeld, maar ik heb sterk het vermoeden dat deze gegevens door de fabrikant zijn verstrekt, ergo onbetrouwbaar zijn. De consumentenbond geeft hier slechts een beoordeling voor, geen harde getallen. Kennen jullie een site waar ik dit soort info wel kan vinden, dus waar je telefoons op dit criterium kan selecteren/vergelijken? Of heeft hier iemand zelf goede ervaringen met een budget telefoon, die op één volle batterij minstens 10 dagen standby kan staan of 5 uur kan bellen?

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik probeer het hier ook. Ben op zoek naar een telefoon tot 300 euro en dat is toch al best aardig budget met de huidige zooi van 400 en 500+ euro die uitkomt.

Ik wil mp3's kunnen afspelen en navigeren met bluetooth gps, liefst met een zo hoog mogelijk resolutie scherm en cheaper dan 300.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
REDFISH schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:47:
Ik probeer het hier ook. Ben op zoek naar een telefoon tot 300 euro en dat is toch al best aardig budget met de huidige zooi van 400 en 500+ euro die uitkomt.

Ik wil mp3's kunnen afspelen en navigeren met bluetooth gps, liefst met een zo hoog mogelijk resolutie scherm en cheaper dan 300.
Wat valt nou onder een budget mobiel ?
Een echte budget mobiel is een mobiel zonder heel veel poespas en voor minder dan 100 euro.

Blij Met Wilco

• rclahsen
  • Nu online
Bij de Orange online shop kun je nu ook een Nokia 2600 bestellen voor € 9,95 met een contract van € 10 per maand dat maar 1 maand (!) loopt. Dus als je op tijd opzegt, hoef je maar € 10 abonnementsgeld te betalen en heb je voor € 19,95 een telefoon.

Wellicht een tip voor mensen die op zoek zijn naar een goedkoop toestel.

edit: Oh ja, in de maand dat het abonnement loopt mag je ook 2000 minuten naar andere Orange-nummers bellen :P

[ Voor 12% gewijzigd door rclahsen op 16-07-2006 09:47 ]

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 21:39
Ik heb ondertussen na het lezen van wat reviews de Nokia 2652 gekocht. Zeer tevreden over, de accu gaat gemakkelijk een week mee, inclusief ~2 uur bellen. Wat ik ook prettig vind is dat met ingeklapt toestel de toetsen afgeschermd zijn, dus geen moeilijk gedoe met toetsenvergrendeling. Verder is het toestel compact en redelijk licht.
Nadelen? Hmmm, van een aantal functies weet ik nog niet hoe ze werken, maar ik heb de handleiding ook nog niet bekeken :D

• hjs
  • Niet online

hjs

ik heb de 2652 nu ook ongeveer een maandje en hij bevalt prima :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28
:*) Over budgetaanbieding gesproken.........!!!
Bij Blokker: Siemens C72 prepaid (Tele2)......voor € 29,95 incl. € 10 beltegoed! *O*

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 21:43
Ik zag hem ook staan in het krantje, vraag me af of dat wat een handig toestel is, vind de knoppen er nou niet echt geweldig solide uitzien..

• blaatbeest
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12-2017

blaatbeest

fuck

yup de siemens C72 is onderweg.

vorige telefoon ook gekocht met zo'n actie bij de blokker. Enige minpunt vond ik dat de desbetreffende telefoon niet zo goed bestand was tegen een grondige wasbeurt in de wasmachine.

Hopen dat deze er beter tegen bestand gaat zijn :)

x

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:49
ik heb de nokia 6060, pracht van een toestel, de mooiste die ik ooit heb gehad. Heel overzichtelijk menu, leuke functies etc etc. Bij GSM.TV al voor 90,00 sim-lock vrij !

[ Voor 14% gewijzigd door maarud op 05-09-2006 19:51 ]

Verwijderd

Wat is eigelijk de goedkoopste mp3 spelende telefoon?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:50:
Sony Ericsson W300 of de Benq Siemens s51 geloof ik. In iedergeval is de SE een aanrader ;)

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:50:
Bij de Phone House staat er nu een Sagem My510x tekoop.
Die is uitbreidbaar met mini-SD en heeft een mp3speler + 1,3 megapixel camera.
Ik geloof dat die bij Telfort prepaid voor € 59,95 de deur uit gaat.

Misschien is dat iets. :)

Opper-prutser

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Misschien niet helemaal de plek om het te vragen, maar om hier voor een topic te openen is ookw eer een beetje overkill...
Ik heb ondertussen ongeveer anderhalf jaar een Sim Only abbo van Telfort (1 jaar en verlengd met 2 jaar).
Nu werk ik nogsteeds met m'n oude Nokia 3410. Doet het goed opzich, niks te klagen over.
Maar toch wil ik wel wat nieuws... Zou een verzoek om een nieuw mobieltje ingewilligd worden als ik daar om vraag bij Telfort? Ookal is het een budget ding, alles is moderner dan een 3410 :P
Ik weet wel dat dit soort dingen wel eens gedaan worden als je een abbo + foon hebt genomen, maar kan dat ook als je Sim Only hebt?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• rclahsen
  • Nu online
McKaamos schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:21:
Misschien niet helemaal de plek om het te vragen, maar om hier voor een topic te openen is ookw eer een beetje overkill...
Ik heb ondertussen ongeveer anderhalf jaar een Sim Only abbo van Telfort (1 jaar en verlengd met 2 jaar).
Nu werk ik nogsteeds met m'n oude Nokia 3410. Doet het goed opzich, niks te klagen over.
Maar toch wil ik wel wat nieuws... Zou een verzoek om een nieuw mobieltje ingewilligd worden als ik daar om vraag bij Telfort? Ookal is het een budget ding, alles is moderner dan een 3410 :P
Ik weet wel dat dit soort dingen wel eens gedaan worden als je een abbo + foon hebt genomen, maar kan dat ook als je Sim Only hebt?
Verlengen met telefoon kan in beginsel wel, maar alleen in de laatste 3 maanden voordat je abonnement afloopt. En meestal dus niet met een simonly (soms wel acties), daar is het immers een simonly voor: een krijgt only a SIM :P

Voor 5 tientjes kun je meestal ook een losse prepaid kopen. Anders koop je bij een winkel een Telfort prepaid en zet je de prepaid SIM-kaart op marktplaats voor 5 euro.

Verwijderd

Die truc werkt lang niet altijd, of meestal niet. Prepaid pakketten zijn dubbel gesimlocked; één keer op het netwerk en één keer op prepaidsims. Abokaarten in een prepaid toestel werkt dus meestal niet...

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
FatalZero schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:14:
[...]

Bij de Phone House staat er nu een Sagem My510x tekoop.
Die is uitbreidbaar met mini-SD en heeft een mp3speler + 1,3 megapixel camera.
Ik geloof dat die bij Telfort prepaid voor € 59,95 de deur uit gaat.

Misschien is dat iets. :)
Hehe die bedoelde ik met mijn Benq Siemens. Mijn fout 8)7

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:13
McKaamos schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:21:

Zoals rclahsen het ook al een beetje zei...

Je zit contractueel vast aan je Sim Only. Je kan dus niet veranderen naar een regulier abonnement. Dat zou contractbreuk zijn. Want dan zou je vroegtijdig je Sim Only 'stopzetten'(Puur contractueel gezien).

Ik werk zelf een een telefoonzaak en krijg weekelijks te maken met dit soort vragen, telco's zijn heel erg strak in de regels en maken nagenoeg geen uitzonderingen. :(

Mijn advies: Proberen kan altijd, maar reken er niet op.

On-topic:

In Albert Heijn zag ik vandaag ook weer een aanbieding staan, kon zo gauw niet zien wat het precies was, ik dacht een Tele2 mobiel voor rond de 30 euro, merk & model hoor je morgen van me.
Ik zal dan ook ff de folder van Phone House uitpluizen voor acties. :)

[ Voor 10% gewijzigd door FatalZero op 18-10-2006 21:41 . Reden: Aanpassing on-topic bericht ]

Opper-prutser

• weekend warrior
  • Laatst online: 07:19
Tijdens het stappen in Emmen ben ik mijn mooie motorola l6 verloren. Nu ga ik er een beetje vanuit dat ik die telefoon niet meer weer ga zien, daarom ben ik nu aan het kijken voor een nieuwe telefoon. Aangezien ik het nu zonde vind om veel geld aan een telefoon te spenderen zoek ik een goedkope telfoon. Ik heb het volgende lijstje met eisen gemaakt:
- goedkoop (80€ max het liefst goedkoper)
- bellen/sms'en (andere poespas is absoluut niet nodig, maar mag wel)
- Ik moet hem mooi vinden
- prepaid van Telfort, KPN of debitel (andere providers hebben in mijn betonnen bunker geen bereik:P)
- trilfunctie (Fancy mp3 beltonen zijn overbodig)

De volgende modellen spreken mij wel aan:
samsung x150
samsung x160
samsung x210
SE J200
motorola w208

Ook kwam ik een paar leuke sagem telefoons tegen, maar daar kon ik geen losse toestel prijs van vinden.

De telefoon in het volgende bericht spreekt mij heel erg aan, maar is nog niet op de markt volgens mij.http://www.telecomvergelijker.nl/thread/20632 Als het niet lang meer gaat duren voordat deze op de markt komt dan wil ik er wel op wachten.

Als er mensen zijn met suggesties of opmerkingen hoor ik dit graag.

Edit:
Ik heb me verder naar info over de motorola motofone gezocht en het volgende gevonden.
De telefoon is vandaag in India geintroduceerd. Hij is net even wat kleiner dan de motorola l6 (114x49x12 tegen 114x47x9,1).Je moet hem vooral zien als een simpele telefoon waar mee je kan bellen en sms'en. Hij beschikt over een scherm die goed afleesbaar is als het licht is. Volgens mij heeft hij 2 korte tekst regels. Dat is dan weer een beetje jammer voor het sms'en. Hij schijnt ook een lange batterij duur te hebben. Over een adresboek functie heb ik nog geen info gevonden. Het is ook nog maar de vraag of hij in Nederland verkrijgbaar wordt*, want hij is bedoeld als 3e wereld telefoon. De prijs zal rond de 50 euro liggen.
*Update1: Hij schijnt nog voor het eind van 2006 op de internationale markt te worden gezet, dus het zal vast niet lang meer duren voordat hij op de Nederlandse markt komt.
Update2: Ik kom er net achter dat er 2 versies zijn de MOTOFONE en de MOTOFONE F3c
MOTFONE
SUMMARY OF FEATURES:
• Voice prompts in local languages
• Intuitive icon-based user interface
• Stylish thin design
Extended battery life**
• Durable housing for optimal performance despite dust and sun
• High-contrast screen using new ClearVision display
• Large font size for easy readability
• High-volume for call clarity in loud environments
Automatic notification of current prepaid balance*
• Embedded polyphonic ringtones in eight voices
• Ability to download ringtones

* Network and/or SIM card dependent feature, not available in all areas. Airtime, data charges, and/or additional charges may apply.
**All talk and standby times are quoted in Digital Mode, and are approximate. Battery performance depends on network configuration, signal strength, operating temperature, features selected, and voice, data and other application usage patterns.

MOTOFONE F3c
SUMMARY OF FEATURES:
• Voice prompts in local languages
• Intuitive icon-based user interface
• Stylish thin design
• Durable housing for optimal performance despite dust and sun
• High-contrast screen using new ClearVision Display (CVD)
• Large font size for easy readability
• High-volume setting for call clarity in loud environments
• Embedded polyphonic ringtones in 32 voices
• Ability to download ringtones
4GV audio codec giving carriers a substantial capacity increase to further lower system costs

Ik weet niet of de bovenstaande info 100% betrouwbaar is, aangezien er nog veel geruchten over de telefoon in omloop zijn, maar ik denk dat het in grote lijnen wel klopt.

Hier een aardige review:
http://www.cellphonestalk...torola/fone-f3/intro.html

Hier een nieuwsbericht:
http://www.mobiletechnews.com/info/2006/11/28/141051.html
http://www.motorola.com/m...obalObjectId=7454_7384_23

Hier nog wat foto's:
Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/review/image/motorola/motofone-f3/pic03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cellphonestalk.com/cellphonereviews/motorola/fone-f3/motorola-fone-f3-flip.jpg

En hier nog een filmpje:
http://mobile-review.com/...eo/motofone-f3-video1.wmv

[ Voor 64% gewijzigd door weekend warrior op 05-12-2006 21:01 . Reden: extra info ]

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
weekend warrior schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:09:

De telefoon in het volgende bericht spreekt mij heel erg aan, maar is nog niet op de markt volgens mij.http://www.telecomvergelijker.nl/thread/20632 Als het niet lang meer gaat duren voordat deze op de markt komt dan wil ik er wel op wachten.
Het eerste kwartaal van 2007 moet in ieder geval haalbaar zijn, aldus Motorola.

Blij Met Wilco

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Op de site van motorola las ik het volgende stukje:
Speaking Your Language To help bridge literacy gaps, the MOTOFONE F3c offers a redesigned user interface with innovative voice prompts in local languages* to guide the user quickly and easily through menu navigation, messaging, and other functions. In addition, graphical icons visually illustrate the phone’s features as well as network status and battery strength.
Bron
Betekend dit nou dat je telefoon "zegt" welke optie/menu onderdeel je hebt geselecteerd? Lijkt me vrij irritant :P

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

flappie27 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:02:
Op de site van motorola las ik het volgende stukje:

[...]

Bron
Betekend dit nou dat je telefoon "zegt" welke optie/menu onderdeel je hebt geselecteerd? Lijkt me vrij irritant :P
Kan je vast wel uit zetten ;)
Daarnaast lijkt me dat dus echt retehandig voor blinde mensen.
Zag een tijdje terug in de bus een blinde vrouw met een Swing 200 prutsen. Das ook geen doen imho...

Verwijderd

hey,

misschien niet helemaal de bedoeling,
maar ik ben op zoek naar een budget telefoon.
Maar hier kom ik niet helemaal uit met mijn keuze.
Mijn eisen zijn toch wel een mp3 speler en een fm-radio.
Liefst met uitbreidbaar geheugen.
Hebben jullie iets in gedachte?,
laat het weten.

Alvast bedankt,
Tom

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:50:
hey,

misschien niet helemaal de bedoeling,
maar ik ben op zoek naar een budget telefoon.
Maar hier kom ik niet helemaal uit met mijn keuze.
Mijn eisen zijn toch wel een mp3 speler en een fm-radio.
Liefst met uitbreidbaar geheugen.
Hebben jullie iets in gedachte?,
laat het weten.

Alvast bedankt,
Tom
Nokia Xpress Music serie

http://www.salland.eu/pro...usic-red-red-002l9l5.html
en
http://www.salland.eu/pro...ssmusic-rood-002h3v5.html

[ Voor 15% gewijzigd door McKaamos op 02-12-2009 12:26 ]

Pagina: 1