Computer loopt vast na beginscherm spellen? *

Pagina: 1
Acties:

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 14:02
hey,

pc

athlon3000+
1024 mb ram ddr
ati radeon 9600 SE

Bij een aantal spellen,: cc generals, robotrace(online spelletje op internet) en een racespel(waar ik even de naam van kwijt ben: gratis te downloaden via internet) Loopt deze pc meestal na het laden van het beginscherm spontaan vast. Hij reageert nergens meer op en de resetknop is de enigste oplossing. Ik vraag me nu af hoe dit kan?

Ligt dit soms aan de videokaart?dus verkeerde videokaart drivers? Bij andere spellen doet hij het wel gewoon. Wanneer ik de nieuwste drivers installeer(van de videokaart) dan draait Call of Duty niet meer..(daarom ben ik daar ook nooit voorstander van, de helft doet het meestal niet eens meer)

Misschien iemand met hetzelfde probleem, overigens heeft hier in het verleden voor een format wel Generals gedraaid.

Maarten

- en wil een admin me titel veranderen ik drukte perongeluk al ok terwijl ik nog de titel: [WIn Xp pro: computer loopt compleet vast bij het beginscherm van een aantal spellen wilde maken

[ Voor 11% gewijzigd door BlackHawkDesign op 27-03-2006 20:10 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je voorgestelde topictitel is ietwat lang; ik pas hem alsnog even aan :) Wat voor voeding heb je in deze PC zitten? Verder; wat had je al gevonden op GoT aan tips?

[Win xp] > Computer loopt vast na beginscherm spellen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
effe wat meer specs
harde schijf
voeding
moederbord enz..
hoe meer gegevens we hebben hoe beter we je kunnen helpen 8)

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:49
Probeer in ieder geval de nieuwste drivers eens, mocht dat niet werken kun je de oude altijd nog een keer instaleren. Verder inderdaad wat meer specs zouden fijn zijn.

I see red pixels.

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 14:02
hey,

eerst even wat specs opgezocht. Ik ga morgen als ik wat meer tijd over heb nieuwe drives installeren

Aspire T130

MD Athlon64 3000+
- Windows XP-Home Edition(NL/FR/UK)+ MS Works
- 512MB DDR333 (2*256MB)
- 160GB 7200RPM
- DVD-RW Multi
- DVD 16x
- AGP 8x
- ATI 9600 128MB
- Pinnacle TV+MediaCenter+RemoteControl
- 56K modem
- memory cardreader
- incl. toetsenbord & wheelmouse
2 (0) x front accessible - 5.25" x 1/2H ¦ 1 (0) x front accessible - 3.5" x 1/3H ¦ 2 (1) x internal - 3.5" x 1/3H
3 PCI ¦ 2 (1) x memory - DIMM 184-pin ¦ 1 (0) x AGP 8x ¦ 1 (1) x SD Memory Card ¦ 1 (1) x SmartMedia Card ¦ 1 (1) x CompactFlash Card ¦ 1 (1) x Memory Stick ¦ 1 (0) x processor - Socket 754
Processor
SiS755
1 x AMD Athlon 64 3200+ / 2GHz
System Memory 512MB DDR SDRAM