Hey,
Ik heb een 'probleem' met de bootup van mijn windows installatie.
De installatie zelf loopt lekker vlot en stabiel maar bij de bootup van Windows zelf lijkt hij wat langzamer dan wat je bij een normale installatie zou zien.
Uiteraard heb ik al rondgezocht naar dit probleem, maar het is echt lastig te vinden, ik krijg alleen maar mensen die gewoon in windows zelf een trage bootup hebben, maar dat probleem heb ik niet.
Iemand enig idee hoe dit kan komen , of dat dit te optimaliseren is?
En zeg AUB niet gewoon kortaf 'windows opnieuw installeren' , want dat is in mijn ogen geen oplossing maar een omzeiling.
BvD voor enige info.
Ik heb een 'probleem' met de bootup van mijn windows installatie.
De installatie zelf loopt lekker vlot en stabiel maar bij de bootup van Windows zelf lijkt hij wat langzamer dan wat je bij een normale installatie zou zien.
Uiteraard heb ik al rondgezocht naar dit probleem, maar het is echt lastig te vinden, ik krijg alleen maar mensen die gewoon in windows zelf een trage bootup hebben, maar dat probleem heb ik niet.
Iemand enig idee hoe dit kan komen , of dat dit te optimaliseren is?
En zeg AUB niet gewoon kortaf 'windows opnieuw installeren' , want dat is in mijn ogen geen oplossing maar een omzeiling.
BvD voor enige info.
[ Voor 14% gewijzigd door Da_maniaC op 05-09-2007 20:15 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!