Hallo, ik ben bezig met SHOUTcast. Hoe moet ik alle poorten instellen van mijn modem en router? Ik heb een Sitecom WL-025 router en een Thomson Alcatel Speedtouch 510iV4.2. Hoe moet dit? Want als ik van www.speedtouch.nl/drivers.html een speciaal programmaatje haal, werkt het wel, maar alleen met de pc direct op het modem en dat gaat niet vanwege de router en de meerdere pc's hier. Weet iemand het
Verwijderd
Ja je moet in je modem het ip 10.0.0.150 met poort 8000 openen en dan in je router het ip naar jouw pc openen met het poort 8000 weer dan werkt het
*Edit: Ik heb andere types maar volgens mij komen ze bijde overeen kwa instellingen heb ook nog 2 foto's toegevoegd

De router

De modem
*Edit: Ik heb andere types maar volgens mij komen ze bijde overeen kwa instellingen heb ook nog 2 foto's toegevoegd

De router

De modem
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 19:40 ]
Verwijderd
Graag gedaanVerwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:11:
Oke, bedankt man!!!! het werkt!!!!
Dit is echt heel erg simpel hoor; kijk in het vervolg even rond voor je een topic start
Zie ook Het Grote Poortmappingsverhaal
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()