Computer geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• JarnoK
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:31
Mijn pc geeft sinds kort geen beeld meer, en het harddisk ledje brand constant.
Heb al van alles geprobeerd, maar niks helpt.

Mijn specificaties:
Voeding: Tagan TG380-U01 380 Watt
Moederbord: Asus A8V-E Deluxe
Procesor: AMD Athlon 64 3000+ Venice
Videokaard: Asus EN6600 /TD 128 MB

Hij is nog maar een half jaar oud.

Alvast bedankt,

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
JarnoK schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:18:
Heb al van alles geprobeerd, maar niks helpt.
En wat heb je dan precies geprobeerd? Hier kan niemand iets mee natuurlijk. Heb je de hangen en opstarten FAQ al doorgenomen?

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:31
Wat heb je al geprobeerd? Eerste vraag die ik stel is: zitten je kabels goed aangesloten? (je zou ze de kost moeten geven die hun kabels eruit hebben liggen en roepen dat hun computer kapot is...). Tweede vraag: helpt een andere videokaart? Effe wisselen en nog 's proberen. Heb je helemaal geen beeld of nog wel bios info?

[ Voor 17% gewijzigd door Cass Casey op 27-03-2006 19:35 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

• JarnoK
Ik heb alle kabels er uitgehaald en er opnieuw ingedaan.
Heb videokaart er uit en weer in gedaan.
Ik krijg geen biosinfo te zien. Helaas heb ik geen 2e videokaart dus dat wordt lastig.
En ik heb die faq ook doorgenomen. Maar daar staat niks over dat de pc helemaal geen beeld geeft vanaf het begin. En harddisk led brand voordurent.

Maar ik heb nog iets.
Afgelopen week had ik dit probleem ook. Maar toen bleek het aan de p4 stekker te liggen.
Ik had hem alle kanten op geduwd en toen deed hij het,
Maar nu werkt dat niet meer. :'(

[ Voor 49% gewijzigd door JarnoK op 28-03-2006 10:22 ]

• JarnoK
Heeft er iemand nog een idee??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Neem deze eens stap voor stap door en geef hier dan ook aan bij welke stap je precies vastloopt. anders is het gokwerk en kunnen we aankomen met 1001 oplossingen die allemaal niet gaan werken.

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 09:33
Tja het kan hier aan zoveel dingen liggen. Processor, videokaart, voeding, moederbord en noem maar allemaal op. Hoor je geen piepjes ofzo van het moederbord? Ik heb dit ook weleens gehad en na alles vervangen te hebben kwam ik erachter dat de processor kapot was, wat ik natuurlijk als laatste pas getest had 8)7 Bij mij was het alleen dat die in een keer vastsloeg en daarna geen beeld meer gaf. Maar bij jou is die het dus spontaan gaan doen of is die ook vastgelopen?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Pagina: 1