Toon posts:

stand-alone xvid player op cd

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet echt een idee of dit bestaat, maar google levert met verscheidene zoektermen niets op en de search helaas ook niet, dus maar even een topic openen...

We hebben hier een filmpje van een verjaardagsfeestje, gecodeerd in xvid. Dit zou ik nu graag op cd branden om te delen met de familie? Helaas is het 699 Mb, dus de codec installer gaat er niet meer bij. Op dvd branden is dan ook zonde, en het herencoden, ja dat duurt me eerlijk gezegd te lang.

Nu vraag ik me af, kan ik een cd maken met daarop een player, die de codec en het filmpje zo samenvoegt dat het wel op een cd past? Overburning zou ook wel gaan, maar toch...

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 19:11
Of een CD van 800mb.
8)7

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 08:41
óf gewoon overburn proberen? Vaak gaan cd's nog goed tot 710 MB, en dan past wel een codec ;)

Wanna play?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; ik zie hier geen nuttig topic in. Je geeft een probleem aan wat niet eens een echt probleem is; daarnaast geeft je zelf alle mogelijke oplossingen al aan. Eventueel zou je met virtualdub nog wat in de film kunnen knippen; maar overburnen is minstens een even zo goede oplossing. Ook zijn er grotere CD's te koop :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.