Toon posts:

GROOT probleem met Tv-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bstrtje wrote:
Dit is van iuVCR => http://img68.imageshack.us/img68/7341/pff9gj.jpg

hij kan de Color Format niet vinden, vb
RBG24,YUYU2,YUYU9 etc
ik kan niet eens mn eigen resolutie instellen of hij zegt Windows Error en het programma sluit af.

als je zo vriendelijk wil zijn en ff dit filmpje wil bekijken => http://rapidshare.de/files/16461406/what_the_hell.wmv.html

zo kun je echt zien wat er aan de hand is
het filmpje is maar 0,5mb en het duurt 10sec.

als het aan mn tv-kaart ligt zo het echt kut zijn , heb die kaart nog geen 3 weken en het is Hauppage WinTV PVR 150 dat merk is toch goed? neemt niet veel CPU af als ik games wil capturen.

greetz,
bstrtje

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

dit is meer een probleem bij de video encoder dan de kaart zelf. In dit geval je morgen MPEG encoder

dit is een AVI mjpeg codec (lossless) en gebruikt dus NIET de MPEG2 hardware encoder op de TV kaart

Features of Morgan M-JPEG Codec 3.0.0.9 :

- 100% software.

[ Voor 73% gewijzigd door ThaHandy op 27-03-2006 18:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je? ik ben niet van de slimste :P
dus ik gebruik Morgan M-JPEG Codec 3.0.0.9 niet of wel?

Want als je op iuVCR kijkt vind hij zn Color formats niet terug terwijl hij dat wel doet met mn andere Pinnacle PCTV PRO vind ik een beetje raar

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GROOT probleem met je topictitel en je topicstart :/

- geen schreeuwerige titels, hou het inhoudelijk
- je geeft in je topicstart nauwelijks info maar irritante links - als het relevant is, schrijf het in platte text, is het dat niet, laat het weg :o
- je beschrijft (voorzover ik er iets uit op kan maken) softwareproblemen. Waarom zou dat aan je hardware liggen :? En waarom niet in een softwaresubforum posten :?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.