hallo beste mensen heb het volgende probleem ik heb sins kort een nieuwe hardeschijf gekocht 
een maxtor met 7200 toeren en 160gb ruimte er op.en heb hem geinstaleerd,naar meten weten op de goede manier,dus efe naar bios en hdd instellelingen oplaan dus maxtor 80gb op master dat is me hardeschijf voor windows xp.okej 2 slave maxtor 160gb dat alles was klaar dus op F10 gedrukt en de instellingen op geslagen,het systeem werd opnieuw opgestart.en ja hoor bij het opstarten gaf ie aan dat ik een maxtor van 80gb heb en van 160gb dus was okej
mja c had ik geformateerd om windows op nieuw in te instaleren,dus ik gebruik mijn max gear tooltje op mijn hardeschijfen in tedelen zoals ik het wel,de 80gb hardeshijf ging vleken loos,maar toen de 160gb.ja hoor probleem je kan je 160gb niet formateren,en niet indelen zeg maar,want je hebt geen lba van 48,maar stond er je kan er wel gewoon 120 van maken,dus ik doen kom ik in windows heb ik maar 36gb
heb verschillende dingen geprobeerd wie heeft er een mogelijk idee van hoe ik dat simpel kan oplossen want ben nu het heleweekend bezig om het anders tekrijgen maar het lukt maar niet
hier even mijn systeem spec
asrock moederbord k7sx8 R3.0/aasr
amd 2200+
1024 werkgeheugen ddr
maxtor 80gb
maxtor 160gb wat nu 36gb is
ati radeon 9600 xt
dvd brander
dvd speler
4 fans koeling
q-tech voeding 450 wat met big fan
een maxtor met 7200 toeren en 160gb ruimte er op.en heb hem geinstaleerd,naar meten weten op de goede manier,dus efe naar bios en hdd instellelingen oplaan dus maxtor 80gb op master dat is me hardeschijf voor windows xp.okej 2 slave maxtor 160gb dat alles was klaar dus op F10 gedrukt en de instellingen op geslagen,het systeem werd opnieuw opgestart.en ja hoor bij het opstarten gaf ie aan dat ik een maxtor van 80gb heb en van 160gb dus was okej
asrock moederbord k7sx8 R3.0/aasr
amd 2200+
1024 werkgeheugen ddr
maxtor 80gb
maxtor 160gb wat nu 36gb is
ati radeon 9600 xt
dvd brander
dvd speler
4 fans koeling
q-tech voeding 450 wat met big fan