Apache 2.2.0 voor Windows niet verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 02:18

DeTeraarist

#Boots2Asses

Topicstarter
Een paar maanden geleden heb ik m'n server weer op window laten draaien omdat ik een game server wilde draaien. Deze is niet beschikbaar voor andere OS'n dus vandaar m'n keuze voor window.

Ik had op deze server ook graag een httpd server draaien. En omdat ik daar mee overweg kan koos ik weer voor Apache. Echter vorig jaar in november kwam v2.2.0 uit van de Apache dus ik dacht, ik wacht een week en dan kan ik de windows binaries downloaden.

Echter we zijn nu een aantal maanden verder en er is nog steeds geen binary te vinden, alleen de sources.

Ik ben toen gaan zoeken op google waarom deze nog niet was uitgebracht, maar kon daar niet op vinden. Wel vond ik op apachelounge.com binaries voor windows. Maar dit is geen officiele verie.
Nu zullen ze bij apachelounge wel goed kunnen compileren, maar toch gebruik ik liever een officiele versie.

Nu dus mijn vraag, gaat deze nog komen of kan ik dat vergeten en kan ik het beste de versie van apache lounge gaan gebruiken? En waarom is deze versie er niet?

Ik heb gegoogled, gezocht op GoT en ook bugzilla van Apache HTTPD nagezocht. Maar nergens heb ik er wat over kunnen vinden. Behalve dus de binaries op apache lounge.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-08 21:19

Technicality

Vliegt rechtsom...

Je kan XAMPP gebruiken, zit apache 2.2.0 in. Anders zal je hem idd zelf moeten compilen (er staan vast wel ergens binaries though) Dat had je dus zelf al uitgevonden. XAMPP is overigens van apachefriends.com, er zit ook mysql, ftp (filezilla) en php in :D.

[ Voor 34% gewijzigd door Technicality op 27-03-2006 16:58 ]

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:46
Xampp is HET programma wat je zoekt! Geweldig stukje software

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

dat is niet echt wat TS vraagt geloof ik....
Ik zou je ook niet kunnen vertellen waarom deze er niet is, ik kan het alleen maar bevestigen maar daar schiet je ook niet veel mee op he :)
Je zou ze kunnen mailen of de vraag stellen op de mailinglist. Best kans dat ze het daar wel weten.

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Topicstarter
XAMPP [en alle andere kant en klare pakketten] is inderdaad niet waar ik op zit te wachten.

Ik zal de mailing list proberen, die had ik nog niet aangedaan.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

http://www.apachelounge.com
laat maar lol niet goed gelezen,
maar nee er zijn nog steeds geen officiele binaries, ik gebruik die van van steffen met veel plezier.
http://hunter.campbus.com heb em ook nog niet

[ Voor 93% gewijzigd door PipoDeClown op 27-03-2006 18:32 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Topicstarter
Joepie, de mailinglist gaf antwoord :)
There are some external builds of 2.2.0 created outside of the ASF. To answer
your question from the httpd project, the answer is they won't.

Keep your eyes peeled for the 2.2.1 release announcement, which will be coming
with Win32 binaries I'm creating. 2.2.0 was too far off the mark to support
the windows binaries-user community (IMHO, not speaking for the project.)
Dat is wat ik vond.
Omdat ik nu toch al een aantal maanden zonder lokale server zit, kan ik hier nog wel op wachten :)

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

dan hoop ik voor je dat dat geen half jaar meer gaat duren :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is de specifieke reden om speciaal te wachten op 2.2.0?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Topicstarter
Die is er niet. ^.^

Ik heb m'n debian bak omgebouwd naar een winxp bak voor een game server. Juist die tijd kwam 2.2.0 uit en ik dacht, dan wacht ik met installeren tot de windows binaries er zijn. Maarja... die komen dus niet.

Haast heeft het gelukkig niet en veel tijd om er mee bezig te gaan is er op dit moment ook niet. Dus och half jaartje meer of minder wachten, doen we niet rouwig om.

offtopic:
@BtM909Gefeliciteerd!!!!

Pagina: 1