Misschien kan TCF die enorme power op R@H zetten die ze de afgelopen maanden op TSC/D2OL hadden?Metalrick schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:01:
wie ruikt daar nog meer een uitnodiging om ze ook op r@h flink er van langs te geven?
paar maandjes, 2 jaar .. what's the difference
Maar top dat jullie het zo lang vol hebben gehouden! Mijn koetjes krijgen altijd darmklachten na een week of 4 - 6 
Wat wordt jullie volgende project?
Wat wordt jullie volgende project?
Er zijn een flink aantal mensen bezig op R@H op dit moment, sommigen stappen verder over naar F@H
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
Voor de nieuwsgierigen hebben we onze hidden statsforum publiek gemaakt.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Nu ik hun 'reacties' zie ga ik ook ff R@H proberen... beetje kietelen kan nooit kwaad hèHuppie schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:08:
Er zijn een flink aantal mensen bezig op R@H op dit moment, sommigen stappen verder over naar F@H
Bij F@H loop ik zo ver voor op teamgenoten dat ik nog wel wat kan hebben daar
En donders wat lekker dit... kan niet wachten op de HoF
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
ik heb de laatste tijd D2ol niet gevolgd, maar nu ik dit lees:
Hulde voor alle flushers
Hulde voor alle flushers
zooow... ruim een jaar sparen... ruim een jaar lol gehad over de reacties die we zouden gaan krijgen... Wordt dat alles overtroffen door de afgelopen week 
XS van de #1 af. Dik 1M de deur uit op 1 dag (TSC en D2OL bij elkaar), _heerlijk_
* sus gaat nu ff lekker R@H-en
XS van de #1 af. Dik 1M de deur uit op 1 dag (TSC en D2OL bij elkaar), _heerlijk_
* sus gaat nu ff lekker R@H-en