Welke hostingprovider voor simpel domein met e-mail?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 16:54
Mijn domeinregistratie verloopt binnenkort, momenteel is het domein geregisteerd bij speednames en gebruik ik een externe mailserver. Voor een vernieuwing vraagt speednames echter 75 euro per 2 jaar en ook wil ik graag niet meer afhankelijk zijn van een externe mailserver die ik van iemand gratis mag gebruiken.

Kort gezegd wil ik dus mijn .COM domein transferren naar een andere registrar en daar ook e-mail hosten zonder reclames en met POP3 access het zijn niet zoveel accounts ong 10 maar ik heb wel meer dan 25MB total storage nodig voor de e-mails.

Momenteel draait er geen website op dat domein het zou wel leuk zijn als dat ook nog bij het hosting abbo zou zitten maar het is geen must. Ik heb zitten kijken bij godaddy.com maar kom er niet helemaal uit volgens mij kan ik daar voor 7 dollar m'n domain transferren en word hij dan gelijk 1 jaar verlengd dan zou ik ook het eerste jaar gratis e-mail hebben maar met maar 10 MB total storage space. Een apart e-mail pakket kan ik daar ook nemen dat kost dan 20 dollar per jaar.

Weten jullie nog andere hosters die een aantrekelijke aanbieding hebben?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 20:22

BHQ

Je kan ook kijken bij Freerider, als ik me niet vergis €0,83 p/m voor het e-mailpakket :)

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ACID-dude

Make More Music!

Kijk eens bij 2uhosting.nl.

AANBIEDING 14,95
100 mb webruimte
10 GB dataverkeer
1 MySQL DB
10 POP3
€ 14,95 per jaar

Inmiddels 2 jaar meer dan tevreden klant daar.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 16:54
Ik kwam ook nog www.dotster.com tegen volgens mij zou ik daar kunnen transferren en een e-mail pakket kunnen nemen voor 10 users 1GB diskspace voor 21 dollar.

Dan heb ik geen website of dns management maar dat gebruik ik nu ook niet en aan 10 users heb ik genoeg tot nu toe is dat de goedkoopste die ik gevonden heb.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
www.flexwebhosting.nl

heb ik mijn site + mail gehost, erg aardige mensen (mocht eerst op proef bijvoorbeeld), en is er wat mis: mailtje sturen en meestal dezelfde dag nog is het opgelost!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Ikzelf zit nu bijna 2 jaar bij Sylconia Hosting. Prijzen zijn gunstig, servers nooit down, productaanbod is actueel en de support is heel goed. Elke vraag per e-mail binnen enkele uren al beantwoord en het probleem was dan al opgelost. Zelfs in het weekend krijg je binnen paar uur antwoord. Ik betaal €3,50 per maand inclusief .nu domeinnaam. Deze zijn duurder dan .nl domeinen. Kijk voor specs op deze pagina. Succes! :)

Verwijderd

www.helderhosting.nl altijd zeer tevreden over geweest

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 20:22

BHQ

Post dan gewoon niet of zeg er iig. bij waarom. Leuk voor je postcount zo'n linkje, maar je bereikt er niets mee.

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Dan ga ik ook even voor een postcount.

Zo'n vraag hoort hier niet thuis, dus denk dat www.webhosters.nl het enige juiste antwoord is.

Al die aanbiedingen die hier neergepompt worden is gewoon spam.

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-02 14:35
Ik zit al een tijdje bij www.loopid.nl. Prima bedrijf en erg goedkoop
Ondertussen niet meer: storingen, niet reageren op tickets. Ik vertrek na 14 jaar ;w

[ Voor 44% gewijzigd door birdibird op 06-03-2022 21:51 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• DemonTPx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-12-2025
http://www.flexwebhosting.nl. Hier heb ik 4 domeinen op dit moment!
http://www.hostingdiscounter.nl heb hier ook goeie ervaringen mee en is niet duur :)

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ACID-dude

Make More Music!

wildow schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:50:
Dan ga ik ook even voor een postcount.

Zo'n vraag hoort hier niet thuis, dus denk dat www.webhosters.nl het enige juiste antwoord is.

Al die aanbiedingen die hier neergepompt worden is gewoon spam.
Spreek dan even voor jezelf, mijn post hier is niet voor mijn postcount, maar om de TS een provider onder het oog te brengen. Brengt mij op mijn tweede punt, die aanbieding die ik hier -in jouw woorden- 'neergepompt' heb staat gewoon op de voorpagina van hun site. Het is toevallig wel mijn hoster ja, niet zo vreemd ook. Je hebt geen enkele reden om aan te nemen dat ik, of de poster voor/na mij op enige wijze gerelateerd zijn aan de hosters die we noemen. Ik zie dan ook niet in waarom je het woord spam in de mond neemt. Ten slotte, als je vind dat dit topic hier niet thuis hoort, dan is daar een mooi knopje voor: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:35
Ik zit nu twee jaar bij SoHosted (www.sohosted.com). Nederlands bedrijf, niet te groot. Deze jongens gaan 's nachts hun bed uit om storingen te verhelpen, en reageren zeer vlot op mailtjes. Hun servers staan in nederlandse datacenters, met een rechtstreekse verbinding met de AMS-IX. De snelheid is dus prima.

Pakket 1: 200 mb webspace, 4 gb dataverkeer per maand, 10 subdomeinen, 10 databases, onbeperkt pop accounts, scriptondersteuning = € 2,67 per maand incl. domeinnaam.

Verwijderd

www.globalwebhosting.nl

€7,50 voor een Mail Only pakket (incl. BTW)

Ik zit er zelf ook bij, en ben zeer tevreden over hun service!

Verwijderd

No way dat mensen voor Helderhosting moeten gaan.

Ik ken 4 mensen persoonlijk die bij helderhosting.nl hun website hebben staan. En er gaat zoveel mis bij deze partij dat ik het iedereen kan afraden!

Even een paar feiten:
- Server ligt er ongeveer OM DE DAG uit! (heb net nog gebeld maar de persoon die er overgaat is nu ziek en dus zit ik weer zonder website.)
- Je persoonlijke gegevens zijn er niet veilig! (ben gebeld door mensen die telefoon nummer via helderhosting hebben verkregen!)
- FTP kapt er vaak zomaar mee, en dus zit je met halve uploads.
- De statistieken werkten pas na een jaar.
- Bij de mail geldt hetzelfde als bij de website... te vaak onbereikbaar!
- De mysql server hebben ze maar op dezelfde kast geinstalleerd zodat het sneller en veiliger is...????????

Ik heb een hele lijst bijgehouden met bugs. Dit zijn er niet weinig.

Dus... mocht je een provider zoeken, ga niet voor Helderhosting.nl
Pagina: 1