Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange verloopt telefoonnummer?

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 22:24
Hallo allemaal, ik heb een nieuwe telefoon van de zaak gekregen en heb altijd een prepaid telefoon gehad. Nu wil ik eigenlijk niet mijn oude nummer naar de zaak overzetten, maar toch wel bereikbaar blijven op dat nummer.
Nu vroeg ik me af hoe het met Orange zit met het verlopen van telefoonnummers. Is het zo dat als je een telefoonummer een bepaalde tijd niet meer gebruikt hebt dat het dan uitgeschakelt oid wordt? Of blijft dat tot in lengte van dage geldig :D
Ik heb al gezocht op de Orange site maar kon het daar niet echt vinden. Met het opvragen van het beltegoed zeggen ze wel steeds dat ik ze geen houdbaarheid aan het beltegoed geven maar hoe zit dat met telefoonnummers?

Hail to the king baby!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11 17:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vroeger was het zo dat je elk half jaar of jaar tegoed erbij moest zetten anders verviel je nummer.

Maar ik weet niet of dat veranderd is of dat providers het allemaal anders doen.
Een telefoontje naar Orange en je weet het denk ik ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 22:24
Ok, ik heb even gebeld met Orange over het doorverbinden van mijn pre-paid, helaas was dat niet mogelijk, toen meteen maar gevraagd over het verlopen.
Volgens de mevrouw was het zo dat als ik hem meerdere jaren niet gebruikte dat hij dan na verloop van tijd zou gedeactiveerd worden. Maar dus echt als ik hem meerdere jaren niet gebruikte, als ik 1 keer per jaar een sms'je stuurde of belde dan zou er niks mee gebeuren. :)

Hail to the king baby!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

inprencipe is Orange onbeperkt houdbaar, ik snap zelf Orange wel als ze hem deactiveren na een jaar of 5 als je hem niet gebruikt, (lees: hij staat uit) het kost toch airtime waar ze een hoop geld voor betalen...
maar zeker niet na 1 tot 3 jaar dan blijft hij zeker actief.
maarja als je hem gewoon aan laat staan het toestel dan deactiveren ze hem volgens mij nooit omdat ze zien dat het nummer "actief aan staat"

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War