Toon posts:

Reboot met Nforce 5.11

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
met mijn pc heb ik nu het volgende probleem:
windows was raar aan het doen enzo, virusscanner die niet meer werkte etc...
dus ik formateren, winXP prof erop
ik begin met drivers te installeren, 1ste driver, nforce 5.11 is bezig, reboot...

nog een paar keer proberen, verschillende opties aan en uit zetten, nu blijkt dat alleen bij het installeren van de ethernet driver hij dit doet, alle andere drivers, windows, appz, alles werkt zoals het hoort.

voor dat ik de pc opnieuw geinstalleerd heb, maakte ik ook al gebruik van dezelfde drivers...

ik hoop dat iemand een oplossing heeft _/-\o_

het betreft trouwens een MSI K8N Neo2 Platinum (Nforce 3)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 16:33 ]

Verwijderd

Ik heb een Asus A7N8X-X ma het installeren van de nieuwste nForce drivers deed mijn pc ook raar. Ik kon nog geen 5 minuten GTA Vice City spelen en hij knalde er uit. (reboot). Ik heb toen de oudere versie geinstalleerd die je bij Asus kan downloaden en sinds dien werkt het perfect!

Beetje raar, maar het werkt wel.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:33:
Ik heb een Asus A7N8X-X ma het installeren van de nieuwste nForce drivers deed mijn pc ook raar. Ik kon nog geen 5 minuten GTA Vice City spelen en hij knalde er uit. (reboot). Ik heb toen de oudere versie geinstalleerd die je bij Asus kan downloaden en sinds dien werkt het perfect!

Beetje raar, maar het werkt wel.
heb nu ook geprobeerd de oudere versie van msi zelf, doet het.
dus nu eens proberen om 5.11 er overheen te zetten...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
ik hoop dat iemand een oplossing heeft
Het is hier geen helpdesk en wij zijn geen tovenaars die opeens oplossingen uit een hoed kunnen toveren :o

Begin eens met zelf andere driver versies uit te proberen, evt conflicts met andere hardware of software op te zoeken. Allemaal dingen die wij niet voor je kunnen doen maar jij zelf wel kunt...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.