Toon posts:

hulp bij marktanalyse games ?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een project van school moet ik een marktanalyse samenstellen over het gebruik van games voor een doelgroep van 15-25 jaar. hierbij moet je denken aan:

* Percentage gamers in die leeftijdscategorie
* persoonlijke beleving van die groep
* attitude
* lifestyle
* trends
* marktontwikkelingen

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen aangezien ik al het 1 en ander gezocht heb maar niks fatsoenlijks kon vinden |:( .

thnx

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-08 21:06
Tsja, stel een stapel vragen (welke spellen, hoe lang, welk type, etc), en kijk of er mensen zijn die hier antwoord willen geven.
Stel vervolgens dezelfde vragen ergens op straat.

Copy.com

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

bouw een enquette..
mocht je ergens zeer binnenkort een verjaardag hebben dan laat je'm iedereen invullen :)
Misschien kan/mag je hier ook wel je enquette los laten.. ZOu ik dan wel in het gaming forum doen... de kans dat je gamers vind is daar het grootst :P

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wij gaan hier niet je huiswerk voorkauwen, er zijn hier volgens mij wel vaker dergelijke onderzoekjes geweest en die zijn vast te vinden met de search. Voor de rest zou dit beter in een spielerij-forum passen, maar dan wel iets uitgebreider dan "ik moet een analyse doen en dit zijn de eisen", over het hoe en wat (eventueel samen met een eigen enquete zoals possamai al suggereert) kun je het beste even overleggen met de spielerij-moderators, bereikbaar op spmods_at_tweakers.net

Dit topic is gesloten.