Toon posts:

Notebook voeding (Hoe groot issie?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gezien ik op zoek ben naar een nieuwe notebook ben ik aan het rondneuzen (logisch).
Ik heb er nog géén op het oog maar wat mij wel opvalt is dat er nogal wat verschillen zijn in de bijgeleverde voeding.

Hiemee bedoel ik, heb je een notebook voor mobiel (klein) gebruik en dan zit er een voeding bij van 20cm bij 15cm welke 1,5Kg weegt. Das niet echt mobiel meer in mijn mening.

De vraag is dus ook, Hoe groot is de voeding van jouw laptop ?

Ik gebruik nu een IBM R32 waarvan de voeding bij benadering 10x3cm is en bijna niks weegt ong. 150gram.

Verwijderd

ik heb een Acer Aspire 5002WLMi en deze heeft ook een 10x3cm voeding.
verder ook een prima laptop :) (100 GB en 1GB DDR geheugen)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 17:45 ]

Verwijderd

heb zelf een laptop die 80 watt nodig heeft, en een te grote voeding, die 120 Watt levert :/

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:16

Theo

moederbord

Voeding van mijn 12" msi S260:

25 mm hoog
40 mm breed
105 mm lang
schat 200 gram
19 V 3.4 A output

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Topicstarter
En zijn wij hiermee de enige notebook gebruikers ..

Wat mij ook op is gevallen dat er bij de specificaties van de diverse merken wel de afmetingen van de notebook zelf staan maar niet die van de voeding. Of heb ik met mijn neus gekeken. :+

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:16

Theo

moederbord

ik denk dat de meeste mensen dat niet echt intrseant vinden. Als iedere fabrikant ook al z'n bijgeleverde voeding moet specificeren, waarom moet dan de doos waar alles inzit niet worden gespecificeerd??

Nu met WP, PV, EV en PC

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-01 16:50

Nimrod

King in the land of Shinar

met voeding ben je ook niet mobiel, daarvoor hebben laptops een batterij. en soms gaan die tot 7-8u (wsgl zelf langer) mee, lijkt me mobiel genoeg, als je langer mobiel zijn moet, heb je wel nog meer spullen te dragen dan enkel de voeding

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

Pagina: 1