Toon posts:

Final Cut Express gezichten onherkenbaar maken

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met een docu in Final Cut Express. Nu mag iemands gezicht niet in beeld komen. Ik wil zijn gezicht nu onherkenbaar maken met een blur effect ik heb alleen geen idee hoe dit moet. Weet iemand dat?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 14:50 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Je selecteert de blur-tool, je beweegt de cursor naar het desbetreffende gezicht, je klikt, houdt de muisknop ingedrukt en beweegt wat heen en weer met de muis...

Na 627 posts of drie jaar op GoT zou je toch al door moeten hebben dat dit niet een topic is zoals het gewenst wordt. De Graphics Policy even doornemen zou dan ook geen kwaad kunnen, denk je niet? Al bij al snap ik overigens niet waar je probleem ligt, geef dus even aan wat je geprobeerd hebt en waarom het niet lukt, want bovenstaand stappenplan lijkt me voldoende uitleg voor jouw probleem...

Ow, Final Cut ... liet me even misleiden door het subforum 'Graphics'... dan nog geldt bovenstaande wat betreft het eigen initiatief geloof ik :+

edit:
Een video van een stilstaand persoon blijft 'bewegend beeld' natuurlijk, al zal het bewerken wel eenvoudiger zijn dan bij een van-hot-naar-her-rennend persoon

[ Voor 23% gewijzigd door Yoeri op 27-03-2006 14:52 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik denk dat 't probleem is dat de persoon beweegt?
Documentaire dus bewegend beeld..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:48:
Ik denk dat 't probleem is dat de persoon beweegt?
Documentaire dus bewegend beeld..?
Nee, het is een interview geen bewegend beeld

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

geen idee hoe dat moet in Final Cut, maar zoek is of er een manier is om een masker te maken of iets als een 'adjustment' layer; maskeer dan het gezicht en pas een blur toe. Zo kan het in premiere en after effects namelijk

Stoer; Marduq

Verwijderd

op welke manier wil je het doen.
blur balkje zeg maar
dan kan ik je misschien wel helpen
Pagina: 1