Momenteel draait er in mijn oude server bakje een 80GB schijfje maar het begint steeds meer lawaai te maken (circelzaag geluid) en wil ik vervangen met een stille en natuurlijk groter versie. In die server zit een oud MB nl de MSI KT7 Turbo2 met bios 3.6 geflashed. Mijn vraag is tot welke grootte ondersteund die MB eigenlijk nou? Ik heb al gezocht op MSi site en er werd even gemeld over 160GB voor de raid promise controller. Alleen ondersteunt mijn MB geen raid. Ik hoop op minimaal 160 liefst 200.
Ik heb een K7T Turbo (Het is niet KT7, da's Asus volgens mij), de Turbo is de voorloper van jouw Turbo2 en met bios 3.6 werkt een 200GB schijf probleemloos en wordt gewoon gedetecteerd.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Als ik ook in de bios files kijk dan hebben ze er ook een uitgebracht waarbij een issue gefixed werd met een 160GB hdd, dus dat betekent dat het ding sowieso graoter dan 128GB support, dus dat moet lukken.
en het is idd de K7T. De KT7 was van Abit.
en het is idd de K7T. De KT7 was van Abit.
GoT Huisregels
- dit is een zoekertje, zie post van Terw_Dan (beetje verder kijken dan je neus lang is mag ook wel)
- als je een topic op GoT opent, wees nauwkeurig. Het is K7T, niet KT7. Dat is slordig en leidt ertoe dat dit topic niet goed geindexeerd wordt in de search. Vrij nutteloos dus
- dit is een zoekertje, zie post van Terw_Dan (beetje verder kijken dan je neus lang is mag ook wel)
- als je een topic op GoT opent, wees nauwkeurig. Het is K7T, niet KT7. Dat is slordig en leidt ertoe dat dit topic niet goed geindexeerd wordt in de search. Vrij nutteloos dus
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()