Toon posts:

[Oblivion] Crash bij NewGame

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik in Oblivion voor New Game kies, en er gevraagd wordt of ik het zeker weet en ik op Yes klik freezed het spel. De computer crasht niet, ik kan nog naar de taskmanager.

Ik heb al gezocht op Google maar niets kunnen vinden hierover. Er zijn ook nog geen updates beschikbaar voor Oblivion voor zover ik weet. Op het officiele forum staat ook niets hierover.

Mijn specs:

P4 3,6
Intel 925 moederbord
1 GB DDR2
Ati Radeon X850 256 mb
SB Audigy ZS2

Verder een schone installatie van WindowsXP. Mijn PC hangt wel in een domain en werkt met een zwervend profiel (geen idee of Oblivion iets hierin opslaat). Alle drivers zijn up to date.

Is er iemand die het probleem eerder gezien heeft, of weet in welke richting ik moet zoeken?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 12:06 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 10:15

SD5k

>4&X

Originele versie? Zoniet, ga naar de winkel en koop hem, dat zal je probleem wel oplossen.

[ Voor 69% gewijzigd door SD5k op 28-03-2006 01:03 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Het zou kunnen dat het iets met het zwervende profiel te maken heeft, maar of dit echt zo is, dat kan ik je niet vertellen.

heb je het spel al eens opnieuw geinstalleerd?
Misschien dat er iets niet helemaal goed is gegaan tijdens de installatie.

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem, reinstall, en alles naar originele clocksnelheden terug klokken werkt niet, CS:S en BF2 werken prima, dododope is het jou gelukt om t spel aan de praat te krijgen? of weet iemand anders de oplossing?
specs:
asus K8N4-e
athlon64 3000@2200
7900GT @ 600/1,5ghz
1GBram
200GB

Verwijderd

niemand? :'(