PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Wat bedoel je lijnen die op het scherm blijven plakken?
Bedoel je dat als je snel beweegt nog iets van een schaduw ziet (ghosting)? Of bedoel je dat er gewoon duidelijk zichtbare lijnen zijn die niet de vorm van de beelden volgen?
Als het het tweede is, kan je misschien proberen om je drivers te updaten. Is het het eerste, dan zul je er mee moeten leven (ik heb er iig geen problemen mee, samsung 191n).
Bedoel je dat als je snel beweegt nog iets van een schaduw ziet (ghosting)? Of bedoel je dat er gewoon duidelijk zichtbare lijnen zijn die niet de vorm van de beelden volgen?
Als het het tweede is, kan je misschien proberen om je drivers te updaten. Is het het eerste, dan zul je er mee moeten leven (ik heb er iig geen problemen mee, samsung 191n).
De lijnen zijn verspringingen, van andere gedeelten van het scherm, een scherm vol is niet mee te leven.sariel schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:14:
Wat bedoel je lijnen die op het scherm blijven plakken?
Ik game graag
drivers zijn het probleem niet, in iedergeval de drivers van mijn videokaart zijn up-to-date.
afgelopen vrijdag had ik er nog een 17 inch op aangesloten en toen deden de games het nog wel goed.
Het lig in ieder geval aan het scherm.
OF
een instelling die ik ergens aan moet zetten om de kaart te laten weten dat hij nu een 26 inch aanstuurt.
Toch loop ik vast op het feit dat ik geen andere opties meer kan vinden.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Waarom open je dan een ander topicIk heb hierover al eerder over gepost.
Ga daar verder: [rml][ LCD TV] 3d Aplicaties lopen niet perfect[/rml]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()