Toon posts:

USB of PCI?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Op mycom.nl ben ik aan het zoeken geweest na opneem apparatuur voor tv programma's dus een tvkaart.. :-P
Maar deze moet echt dienen als "videorecorder" nou komt een USB opnemer mij heel goed uit ivbm de ruimte in mijn mobo. Ik heb het hier over de prijscategorie van 59,95 nou heb ik niet zoveel verstand van deze dingen. Kunnen jullie mij vertellen wat nou de beste optie is. Welke geeft de beste kwaliteit welk merk is het beste en is een USB tvkaart goed voor mij doeleinde?

Thanks people.!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
doe eens zoeken naar reviews van de artikelen die mycom aanbiedt
verder zit je bij die prijsklasse met een software-matige MPEG-recorder, dus extra belasting voor je cpu

PSN: djmurcielago

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:01:
Beste Tweakers,

Op mycom.nl ben ik aan het zoeken geweest na opneem apparatuur voor tv programma's dus een tvkaart.. :-P
Maar deze moet echt dienen als "videorecorder" nou komt een USB opnemer mij heel goed uit ivbm de ruimte in mijn mobo. Ik heb het hier over de prijscategorie van 59,95 nou heb ik niet zoveel verstand van deze dingen. Kunnen jullie mij vertellen wat nou de beste optie is. Welke geeft de beste kwaliteit welk merk is het beste en is een USB tvkaart goed voor mij doeleinde?

Thanks people.!
Er is al een draadje over "TVKaarten en de kwaliteit er van", misschien enigsinds handig om het daar te vragen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
Alright dan ga ik dat form ff bekijken dan mag deze geclosed worden

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:10:
Alright dan ga ik dat form ff bekijken dan mag deze geclosed worden
Dat bepalen wij moderatoren wel :/

In tegenstelling tot wat jij schijnt te denken is GoT geen helpdesk waar je je vragen zonder eigen inzet kunt deponeren, maar is het een knowledgebase en community voor de vragen die je niet zo 1-2-3 kunt opzoeken.

Daar komt bij dat een topic geen 'ticket' oid is die naar goeddunken van de topicstarter gesloten wordt als hij het niet meer nodig denkt te hebben. Een topic is een plek voor discussie. Als je denkt dat jouw topic niemand anders interesseert, is het sowieso geen GoT-waardige topic :X

Een topic gaat dan ook niet dicht op verzoek of omdat iets 'opgelost' is, als er geen behoefte is aan verdere discussie, dan zakt het topic gewoon weg. Alleen als een topic niet aan beleid voldoet gaat hij dicht. En dat is hier dan ook het geval...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.