Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Een rpm installeer je door rpm -ihv blaat.rpm te typen in de commandline...
Of heb je geen ssh toegang?
Of heb je geen ssh toegang?
Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman
Ah! Volgens mij heb ik wel ssh-toegang!
Hoe verstuur ik het rpm bestand dan? En wat wordt dan uiteindelijk het pad naar de binaries welke ik op moet geven in Gallery?
Hoe verstuur ik het rpm bestand dan? En wat wordt dan uiteindelijk het pad naar de binaries welke ik op moet geven in Gallery?
[ Voor 15% gewijzigd door Frankster op 27-03-2006 11:18 ]
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Je moet ook root zijn op die machine om rpms te installeren, en dat is TS denk ik niet.
Je oorspronkelijke plan zou moeten werken, misschien dat als je de rpm installeert er wat configuratie wordt gedaan? Aangezien het hier om php scripts gaat hoef je geen binaries voor jouw distro te installeren (php bestanden zijn namelijk geen binaries). Je kunt dus ook een algemeen geschikt pakketje gebruiken, die er voor bedoeld is zonder root geinstalleerd te worden.
Je oorspronkelijke plan zou moeten werken, misschien dat als je de rpm installeert er wat configuratie wordt gedaan? Aangezien het hier om php scripts gaat hoef je geen binaries voor jouw distro te installeren (php bestanden zijn namelijk geen binaries). Je kunt dus ook een algemeen geschikt pakketje gebruiken, die er voor bedoeld is zonder root geinstalleerd te worden.
It sounds like it could be either bad hardware or software
Soms wel.smokalot schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:06:
hoef je geen binaries voor jouw distro te installeren (php bestanden zijn namelijk geen binaries).
Voor bepaalde functies van Gallery2 moet je echt binaries op je server systeem plaatsen, anders werkt het niet. Je moet een verzoek voor dit pakket indienen bij je webhoster, dit moet/kun je niet zelf doen als user.
🌞🍃