Sta je al in de stats?
Klik dan op deze link en vul je email en password in.
Password kun je laten mailen als je jezelf in de stats hebt gevonden (linkje onderaan je participant stats)
Klik dan op deze link en vul je email en password in.
Password kun je laten mailen als je jezelf in de stats hebt gevonden (linkje onderaan je participant stats)
Intentionally left blank
er bestaan geen domme vragen.. alleen domme antwoorden!
zo dat was me spreuk voor vandaag
Maar ehh ze hebben het antwoord al gegeven.. ik wilde dit alleen even kwijt..
zo dat was me spreuk voor vandaag
Maar ehh ze hebben het antwoord al gegeven.. ik wilde dit alleen even kwijt..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Het is dom als je niks vraagt
om maar ff door te gaan over de bovenstaande spreuk
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
hmmz.... ik snap nog niet echt hoe dat progje werkt dat ik heb gedonload ... ik heb dit bestand gedownload (dnetc-win32-x86.zip)... ik gebruik win98.. is da goed?
als ik het start kan ik een paar dingen in stellen, dan stel ik me e mail in.. en dan?
als ik het start kan ik een paar dingen in stellen, dan stel ik me e mail in.. en dan?
athena.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123
edit:
ff de link getest
win32 is het
tje voor alle windhoos intel grasvelden.
ff de link getest
win32 is het
? weet jij wat.
Je email is idd het belangrijkste. Dat is nl tevens je Dnet id, en het MOET een geldig email adres zijn, anders kan je later nooit je profile wijzigen of DPC joinen (het wordt gebruikt om je password naar toe te sturen - niet voor SPAM ofso...)
Check voor verder instelling ff hier. Is helaas wel wat verouderd, dus sommige opties zitten wel eens ergens anders, maar als je er dan nog niet uitkomt roep je maar!
Suc6!
Check voor verder instelling ff hier. Is helaas wel wat verouderd, dus sommige opties zitten wel eens ergens anders, maar als je er dan nog niet uitkomt roep je maar!
Suc6!
Intentionally left blank
Hmmm, hier geen last van hoor... zet anders je proxy eens uit.Op dinsdag 23 januari 2001 22:17 schreef Elmar het volgende:
Ik wil niet zeuren.. maar een aantal plaatjes werke niet op die site=[ (die leken me net zo handig)
Intentionally left blank
Ah het werkt =]....
dank aan alle mensen die me geholpen hebben.... dagje w8en voor mij =]
maar morgen graas ik er op los
dank aan alle mensen die me geholpen hebben.... dagje w8en voor mij =]
maar morgen graas ik er op los
Op dinsdag 23 januari 2001 22:08 schreef PokkeNoise het volgende:
athena.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123
edit:
ff de link getest
win32 is hettje voor alle windhoos intel grasvelden.
ik heb geen windhoos intel grasveld maar een AMD grasveld
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
sorry van dat AMD grasveld, heb ik ook hoor, is zelfs m'n beste
op aan 't grazen maar bedoelde de op x86 code gebaseerde processors.
? weet jij wat.
Pagina: 1