Toon posts:

[XP] Intellitype / volume control

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem met de volumetoetsen op mn microsoft digital media pro keyboard, al vrij veel gezocht maar nog geen oplossing kunnen vinden.

Zowel de volume up/down als mute button werkt niet meer goed, zodra je 1 van de drie knoppen indrukt laat de intellitype software wel het osd volume balkje zien, maar het volume wordt niet veranderd of ge-mute'.

Ik heb de drivers van de geluidskaart opnieuw geinstaleerd en een nieuwere intellitype versie gepakt (van beide de laatste versie) maar dat mocht niet baten, hid service is ook gestart en met een ander hid apparaat (griffin powermate) werkt dezelfde functionaliteit gellukig nog wel (zowel up down en mute).

Daarnaast viel het me op dat bepaalde settings voor voorkeursapparaten onder de audioapparaten sectie in het configuratiescherm niet opgeslagen worden, na toepassen,ok/ok is er niks opgeslagen als ik aangegeven heb wat het voorkeursapparaat voor spraak afspelen en voor midi is. (gewoon hetzelfde apparaten die ik gebruik voor de waveout en de microsoft/roland midi driver) ondanks dat werken die beide functies wel.

Tevens krijg ik onder geen beding het volume icoontje in mn systray, niet na saven en rebooten of wat ik ook doe, registry key lijkt ook de juiste inhoud te hebben (alleen bekeken/vergeleken aan de hand van 2e referentie pc), heb de icon hide functie voor systray van xp uitstaan.

Naar mijn idee trad dit allemaal op hetzelfde moment op, iemand die het bekent voorkomt ? wellicht een ander stukje software in conflict heb ik ook vrij uitgebreid nagelopen maar dat leverde ook geen verandering op.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 02:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
*schop*