Anoniem: 88830 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:08:
Het antwoord van cyber is kolder, als je een bedrijf begint moet je het goed doen. Wanneer je een contractje aangaat met dit soort jongens dan moet je dat minimaal voor een jaar doen….als je er na een paar maanden achter komt dat het kut met peren is dan kun je wel switchen maar je kan ook fluiten naar je centjes.
Dickertjedap
Helemaal niet kolder: hij heeft een goed punt. Jij hebt hetzelfde probleem, maar zie Aakab al met een reactie dat het prima werkt. Wat voor nut heeft het dan om ervaringen te vragen, als je al de dienst afneemt en
zelf ondervindt dat het niet goed werkt?
Daarnaast, een bedrijf moet idd goed zijn werk doen, maar goed is relatief begrip, zeker als je naar de prijs kijkt. Waar CyBeR denk ik op doelt, is dat je voor een dubbeltje per maand geen top service kan verwachten. Het werkt, je bent online, maar niet constant. Geef je meer geld uit per maand, dan kan je betere uptime verwachten, icm met backups, etc. Dat is de rede dat ik voor mijn hosting liever iets meer uit geef, omdat ik dan weet dat het goed zit. Goedkopere alternatieven zijn er zeker voor mijn hosting, maar ik kies voor service
zie ook nergens gemiddelde uptime garanties, statistieken van voorgaande jaren, zodat ik als nieuwe klant dit soort dingen in mijn besluit kan meenemen.
[
Voor 18% gewijzigd door
We Are Borg op 14-04-2006 18:31
]