Een goed (non-surround) speakersetje.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Damned, tot vandaag kon ik er prat op gaan dat m'n speakers (3d Sub woofer van trust inc. 2 sattelietjes) het perfect deden. Tot vandaag wel te verstaan.

Nu ben ik op zoek naar een leuk speakersetje bestaande uit sub en 2 sattelietjes waarvan ik de sub op grond mag zetten (dus waar de controls niet op de sub zitten).
En nee ik ga niet op zoek naar 2e hand hifispeakers en versterken. En nee ik ga m'n comp niet aansluiten aan m'n bestaande hifi. (die staat trouwens 3 verdiepingen hoger)

Dus kent er iemand een leuk setje? moet vooral veel bass kunnen geven en indien mogelijk ook nog een beetje deftig klinken.

• Orbit
Kent er hier nu niemand zo'n setje?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Labtec APX-4620. Komt leuk geluid uit maar kost wel 300 gulden.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Labtec 3010. Is wel zonder subwoofer, maar wel er op voorbereid. Smal profiel :)

• Orbit
Die APX.... ziet er wel erg vet uit, 70 Watt's RMS. Heb jij die set zelf? Zoja, tevreden?

• Daan
  • Laatst online: 20:17
Labtec LCS 2514... is dat wat?

Verwijderd

Phreak hij vroeg om non surround dus geen 4 speaker setje wat jij aanraad. Met wat jij vraagt denk ik dat de APX wel goed voor je is: veel geluid duidelijke bass.

thaVInNY

Verwijderd

ligt aan budget,
niet surround versie van Labtec 2514 --> 2414 of APX, er zijn 2 APX setjes, de ene MET 2-speaker surroundknopje en de ander zonder, ik heb Labtec spin 70 inc. surroundknopje en dat labtec 2-speaker surround komt welliswaar niet van achter, maar verbreed het stereovlak wel enorm, niet leuk voor muziek, wel voor Shooters en andere snelle games met veel herrie

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 12:28

Gallus

Cheesy

Ik heb een Microsoft Soundsystem 80. Klinkt ook errug lekker...vooral de bass. (USB)
Je hebt dan eigenlijk ook geen gewone geluidskaart meer nodig.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Pagina: 1