Toon posts:

Stylish traploze fancontroller 3.25"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een zwarte (liefste aluminium) fan controller. Hierop 4 traploze controllers. Vantec Nexus, en dees:http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=814 vond ik toch wel aardig. Maar nu baal ik van dat blauwe ledje erop.

Zijn er zulke fan controller zonder leds?

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Knippen? Zelf wat potmeters aan elkaar hangen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20
die leds kan je wel uitzetten.. En je kan ook zelf even klussen. Als je iemand regelt met een beetje verstand van zaken is het in een middagje gepiept

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk kan je die leds met wat knippen ook wel uitschakelen. Kwestie van de stroomtoevoer afsnijden. Ik denk dat dat wel te doen is :)

Verwijderd

Topicstarter
K, bedankt voor jullie reactie, ik had namelijk geen idee dat je ook gewoon de stroomtoevoer weg kon knippen :9 . Ik ga het proberen.

Verwijderd

lol, fancontroller kapot :D wehehe

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
dat kan je inderdaad door een kabeltje of pinnetje door te knippen , en als je de pinnetjes van de LED zelf doorknipt , of de led zelf er uit soldeert gaat dat allemaal , verder heb je alleen een kans om je fancontroller kapot te knippen als je het verkeerde kabeltje of pinnetje doorknipt .

het lijkt me eigelijk nogal logisch dat je het pinnetje van de LED doorknipt en niet dat wat met de controle van je fan te maken heeft.

Out of the box? What box? There is no box.

Pagina: 1