ASUS P5GDC Deluxe Moet er een 24 pins voeding op?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05 19:50

yassine

Nothing to it but to do it!

Topicstarter
ik heb een ASUS p5GDC -deluxe mobo. en draai hem nu met een voeding van 20 pins aansluiting( zonder problemen tough) Op een 24 Pins mobo aansluiting. Moet ik een 24pins naar 20 pins connector kopen of is dat niet nodig??

mvg,

Yassine

Verwijderd

ja

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05 19:50

yassine

Nothing to it but to do it!

Topicstarter
kan je me een link geven waar ik hem vandaaan kan halen?? Lieffst in een plaatselijke winkel.
Mycom heb ik al geken maar hadden het niet op de site!

mvg,

Yassine

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het moet niet bij alle moederborden maar vaak wordt het wel aangeraden in verband met stabiliteit. Dit is meestal echter alleen van belang bij het overklokken omdat je dan meer van je moederbord dan normaal vraagt. Let wel op dat je met zo'n convertor nog altijd geen ATX2.0 voeding krijgt en dat het met een brakke voeding alsnog mis kan gaan (instabilteit enzo). Maar als het over de Antec voeding uit je signature gaat zal het wel snor zitten.
yassine schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:10:
kan je me een link geven waar ik hem vandaaan kan halen?? Lieffst in een plaatselijke winkel.
Mycom heb ik al geken maar hadden het niet op de site!

mvg,

Yassine
http://tweakers.net/pricewatch/cat/461

Daar vind je vast wat je zoekt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Admiral Freebee op 27-03-2006 07:05 ]

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-05 12:23
Ik heb zelf ook een 20 pins aansluiting op een 24 pins mobo (zonder connecter). Werkt perfect.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ » 0 pins en 24 pins ATX, welke moet ik gebruiken?

Dit staat gewoon in de FAQ van dit subforum beantwoord :) Hier op GoT wordt wel van je verwacht dat je research pleegt, voordat je een topic start. Aangezien je dit helaas niet aantoonbaar hebt gedaan, gaat dit topic dicht. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.