backspace werkt niet meer in hotmail

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• johancuppen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 20:10
hey mensen

Ik heb een erg raar probleem als ik op hotmail een nieuwe mail wil maken werkt mij backspace niet meer. De backspace werkt dan net zo als het pijltje <-- ik kan wel weer gaan typen maar dan typ ik de tekst over. Als ik de mail dan stuur komt ook nog maar de helft van de inhoud over. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Ik ben al de hele dag bezig geweest maar het lukt maar niet. Ik gebruik internet explorer 7.

Groeten Johan

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
Geen internet explorer 7 gebruiken.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
IE 7 is beta, dus ga daar nou niet bugs over op dit forum vragen, maar doet dat bij MS zelf, die hebben er wat aan, wij niet

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• johancuppen
nou bedankt voor reactie hoor :( ik vind internet explorer 7 fijn en het heeft er altijd in gewerkt

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
johancuppen schreef op zondag 26 maart 2006 @ 20:51:
nou bedankt voor reactie hoor :( ik vind internet explorer 7 fijn en het heeft er altijd in gewerkt
waarom de :( ?
het is toch logisch dat wij je niet kunnen helpen met een product dat nog niet af is, en waar constant dingen aan veranderen?

als het nou ook in IE6 of FF ofzo voorkwam dan lag het niet aan IE7, en zou het dus op te lossen zijn

[ Voor 15% gewijzigd door BasieP op 26-03-2006 21:02 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Probeer eens met een andere browser.
Dan weet je of het aan IE 7 ligt of niet, je bent dan al een stap verder.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dikke kans dat het id aan de broser ligt. Ik heb hetzelfde verschijnsel af en toe met posten op GoT en IE6 :+
Over het algemeen wil het nog wel eens helpen alle instances van IE af te sluiten en het dan nog eens te proberen. Oorzaak is mij tot op heden onbekend; workaround echter wel: met pijltjestoetsen navigeren en dan delete gebruiken ipv backspace :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Probeer FireFoX eens

• johancuppen
sorry dat ik een beetje boos was ik vind het namelijk heel raar toen ik ie7 weg had gegooit werkte het in een keer wel, maar het rare is dat het eerst wel gewerkt heeft maar nu niet meer.
Pagina: 1