Heel mijn weekend vergalt....
Ik kom er niet uit.....dit is mijn probleem:
Ik probeer een systeem te hestellen voor een kennis.
Het is een ASUS P4R800-V deluxe mainboard met SIS raid erop.
Ik schuif er een XP PRO cd in en draai de setup. Tijdens de hardware check, voorzie ik het systeem van de drivers voor de RAID controller (flop). ( er zit een Samsung SATA schijf in)
Dat werkt allemaal prima, totdat ik op "enter" druk om XP te installeren....."er is geen vaste harde schijf gevonden...bla,bla....einde oefening.
Vergeet ik nog iets, of is er iets anders mis?
Bij het booten komt bij de IDE opsomming (uiteraard) de schijf niet voor. Wel bij de RAID setup.....daar staat ie gewoon netjes bij. Ik kan de schijf gewoon fdisken en formatteren met Partition magic. Hij geeft daar geen enkele fout op bij het checken.
Ik ben door mijn ideeen heen.........hellup!
Kan ik nog iets anders proberen?
thanks,
elrobbo
Ik kom er niet uit.....dit is mijn probleem:
Ik probeer een systeem te hestellen voor een kennis.
Het is een ASUS P4R800-V deluxe mainboard met SIS raid erop.
Ik schuif er een XP PRO cd in en draai de setup. Tijdens de hardware check, voorzie ik het systeem van de drivers voor de RAID controller (flop). ( er zit een Samsung SATA schijf in)
Dat werkt allemaal prima, totdat ik op "enter" druk om XP te installeren....."er is geen vaste harde schijf gevonden...bla,bla....einde oefening.
Vergeet ik nog iets, of is er iets anders mis?
Bij het booten komt bij de IDE opsomming (uiteraard) de schijf niet voor. Wel bij de RAID setup.....daar staat ie gewoon netjes bij. Ik kan de schijf gewoon fdisken en formatteren met Partition magic. Hij geeft daar geen enkele fout op bij het checken.
Ik ben door mijn ideeen heen.........hellup!
Kan ik nog iets anders proberen?
thanks,
elrobbo
elrobbo