502 Bad Gateway

Pagina: 1
Acties:

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo,

Ik kan al de hele dag een bepaalde site niet open krijgen terwijl die blijkbaar bij andere mensen wel bereikbaar is.
Ik krijg de hele tijd de melding: 502 Bad Gateway
Op google is wel terug te vinden wat dit wilt zeggen, maar ik begrijp het ten eerste niet helemaal en bovendien staat nergens vermeld wat ik kan doen om het probleem op te lossen.

Weet iemand van jullie misschien raad?

Bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

deze uitleg vindt ik anders uitermate duidelijk? Om welke website gaat het uberhaupt? Gebruik je toevallig een proxyserver?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Ik gebruik af en toe een stuiterproxy om bepaalde sites te kunnen bezoeken. Maar deze staat momenteel uitgesteld.

De site waar het om gaat is een russische muzieksite die tegen goedkoop tarief mp3's aanbiedt en legaal zou zijn.

Met andere sites heb ik geen problemen ondervonden. Enkel deze kom ik maar niet op.

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen. Zou goed kunnen dat het iets met die stuiterproxy te maken heeft. Om deze in te stellen pak ik gewoonlijk tools-internet options-connections-lan settings- en daar use automatic configuration script. Daar heb ik de gegevens ingevuld staan. Verder heb ik niks gedaan voor die stuiterproxy.

Suggesties?

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
schopje

Toch niet zo'n duidelijk probleem? Of zie ik iets over het hoofd? Als iemand kan helpen zou ik zeer dankbaar zijn.

Verwijderd

Wil je niet je topic binnen 24 uur kicken alsjeblieft?

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
nu misschien een kickje dan?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

en daar use automatic configuration script. Daar heb ik de gegevens ingevuld staan.
:? Dus je vinkt aan 'use automatic configuration script'; maar je hebt de gegevens ook nog eens ingevult staan? Wat is dan het idee van dat automatische configuratiescript? Verwijder die instellingen eens; of kijk of het probleem met een andere browser zich ook voordoet?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-08 18:12
Een of andere application level firewall die roet in het eten gooit? (Alhoewel ik dan denk dat je een andere foutmelding zou krijgen, maar ik kan maar proberen..)

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hij werkt weer. Bedankt voor de tips...
Weet ook niet hoe het komt. Heeft het dagen niet gedaan en nu plots weer wel..

Thx
Pagina: 1