[Oblivion] tientallen ffdshow audio codecs

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
ik heb een probleem met Oblivion & ffdshow, het probleem is dat er een tiental of nog meer ffdshow audio decoder icoontjes openen in mijn notification area van windows en op een gegeven moment gaat dat behoorlijk te kosten van de performance...

nu heb ik al wat op internet gezocht en een oplossing gevonden;
When I'd exit the game, there were lots of ffdshow audio decoder icons running in the system tray - 10 or 15 maybe. They would seriously impact performance in-game, especially over time.

To fix this, go to "ffdshow", "audio decoder configuration", "info & debug". Then tick the box marked "Don't use ffdshow in:" and add oblivion.exe to the box below.
het nadeel is dat ik deze box niet heb dus ook niet aan kan vinken, is er mischien een andere manier om het gewoon in een of andere ini file of registery te zetten :?

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:58

FlyEragon

Alien Monkeys

Hetzelfde had ik ook, toen heb ik maar de kazaa lite codec pack weggegooig en opnieuw geinstalleerd zonder ffdshow. Weet eigenlijk ook niet goed waarvoor het is ?

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
nee ik heb alleen ffdshow en dat doet al alles, maar ik heb heb al gevonden, ik heb een latere dialy download geinstalleerd en nu heb ik het vakje wel

ik dacht dat ik de laatste had |:(

gratis af te halen SUN ultra1 compleet