[FlaskMpeg] maximaal 1:59 minuut

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:41

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb hier een zelfgemaakte dvd (opname van home-video) die ik met FlaskMpeg wil omzetten naar een ander formaat. Mpeg, Avi, whatever. Codec maakt me ook niet uit.

Ik heb de laatste versie gedownload, maar met welke codec ik ook de boel omzet, hij stopt altijd na precies 1:59. Geen foutmelding. Resultaat is dan ook een filmpje van 1:59 minuut.

Iemand een idee hoe dit komt? (en wat ik eraan kan doen) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 11:58
Dan zou ik als 1e die zelfgemaakte dvd maar eens controleren op corrupte frames, audio-sync errors etc.
Kan best zijn dat er een foutje zit op 1:59 in je origineel waardoor de andere programma's op dat punt stoppen

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 26-03-2006 16:44 ]

Systeem Specs

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Occy74 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:44:
Dan zou ik als 1e die zelfgemaakte dvd maar eens controleren op corrupte frames, audio-sync errors etc.
Kan best zijn dat er een foutje zit op 1:59 in je origineel waardoor de andere programma's op dat punt stoppen
Enne... hoe doe ik da? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Zelf gebruikt ik vaak divx repair,
maar dergelijke programma's zijn nooit een garantie, altijd een backup maken van je origineel.

Het komt (kwam) relatief vaak voor dat het geluid niet meer synchroon was,
mocht je daar weer in gaan knippen/plakken/verschuiven.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Iblies schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:17:
Zelf gebruikt ik vaak divx repair,
maar dergelijke programma's zijn nooit een garantie, altijd een backup maken van je origineel.

Het komt (kwam) relatief vaak voor dat het geluid niet meer synchroon was,
mocht je daar weer in gaan knippen/plakken/verschuiven.
Eh... divx repair? Het gaat om een dvd. (vob's, ifo's, die hele shit). Ik kan juist geen (volledige) divx/xvid/mpeg maken...

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 11:58
Ik gebruik zelf Womble Mpeg-VCR en Video Redo Plus om vob's en mpeg1/2 files te checken op fouten..
Je zou ook mpeg-repair kunnen proberen, die is gratis..

Ik weet alleen niet of er na een eventuele reparatie je ifo's nog correct functioneren.
Zou dus eerst een backup maken alvorens dit te proberen.

[ Voor 62% gewijzigd door Occy74 op 26-03-2006 17:46 ]

Systeem Specs

Verwijderd

je zou het eens met autogk kunnen proberen, zeer simpel progje. kun je vinden op www.doom9.net en http://www.autogk.me.uk/

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
mpeg-repair werkt niet (die wil geen vob/ifo als input, maar een "transport file")...
die gordian knot... hmm... als laatste redmiddel misschien, maar wil eigenlijk niet die hele shit geinstalleerd hebben...

heb nu wel weer wat vaags, ik heb nu een ander deel uit het origineel "geselecteerd" met FlaskMpeg... (die buiten de "fatale" 1:59 valt) en wat denk je? resultaat is WEER een avi van 1:59...

zit er niet een soort share-ware limiet op dat proggie ofzo?

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:06:
mpeg-repair werkt niet (die wil geen vob/ifo als input, maar een "transport file")...
die gordian knot... hmm... als laatste redmiddel misschien, maar wil eigenlijk niet die hele shit geinstalleerd hebben...

heb nu wel weer wat vaags, ik heb nu een ander deel uit het origineel "geselecteerd" met FlaskMpeg... (die buiten de "fatale" 1:59 valt) en wat denk je? resultaat is WEER een avi van 1:59...

In mijn ervaring is flask gewoon een ontzettend buggy progje. Vandaar dat ik ik je ook AutoGK aanraade. Ik heb niks anders als slechte ervaringen met flask, maar goed er zullen vast wel mensen zijn die er wel plezier van hebben, maar zo te zien werkt het bij jou ook gewoon niet goed.

edit:
er is een gele goede guide voor autogk op www.doom9.net, maar een beetje ervaren ripper heeft deze al niet eens nodig :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 18:17 ]

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:25
spaceboy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:06:

Die werkt bij mij gewoon hoor...

Het enige wat je even moet doen is hem op "all files" zetten met het browsen en dan kan je het VOB bestandje zo pakken. Hij doet het dan meteen.
Pagina: 1