Toon posts:

IconPackager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Paar dagen geleden was ik beetje me pc aan het op poetsen. Ik dacht, laat ik eens even IconPackager ook installeren en andere icontjes proberen (Een programma van Stardock) Ik wou dat ik dat nooit had gedaan :(

Het zit namelijk zo:

Ik heb ge restored terug naar defaults en alle icontjes zijn weg van Winrar, Image viewer enz.
Krijg het ook niet terug door Winrar bijv. opnieuw te installeren.
Opzich is dat allemaal niet een ramp maar alle programma's, start menu, verkenner doen er allemaal 2 seconde over om op te starten. En waarom? geen idee, volgens mij heeft het met de icons te maken :/

Ik ben natuurlijk zo dom geweest om geen registery backup te maken voordat ik het ging gebruiken |:(

Specs:
AMD64
1GB
GF 6800 GT

Iemand ideeën om iets te proberen? Ik heb het alles in het programma proberen in te stellen.

Hoop op snelle reactie. Geen zin om te formatteren door zo'n klein rot programma ;(

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-08 18:12
Windows systeemherstel desnoods? Als je restore point niet te lang geleden gemaakt is tenminste.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb niks in de zin van Systeem herstel. Me windows is aangepast tot 150mb.
Dus alle restore features heb ik niet meer.
Ik dacht aan een registery fix om alle icons te resetten en vanuit daar opnieuw alles instellen maar ik ben al beetje gaan googlen. Maar nog niks helaas.

edit: Ik heb zojuist Tweak UI gebruikt en 'rebuild icons' gedaan.
Dit heeft echter niet geholpen :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 15:47 ]

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:01

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Hmm Icon Packager is over het algemeen toch een probleemloos tooltje.
Het beste kan je Iconpackager weer even installeren om vervolgens te kiezen voor "Default Windows"
tevens zitten er onder het menu een paar Repair options zo als Rebuild cache, shell icons, icon images.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Verwijderd

Topicstarter
Ook geprobeerd. Helpt niet.
Verder heb ik een proggie geprobeerd die de shell32 icon dingen restored. Dit heeft ook niet geholpen :(
Als ik naar het start menu ga (alle programma's), of Mijn documenten. En sluit het weer af. Doet het hierna paar keer nog snel zonder vertraging, daarna gebeurd het WEER.

Dus over algemeen heb ik er altijd last van. werkt echt op de zenuwen, 4 seconden soms.
Alsof hij alles in het ram laad eerst voordat hij het start menu Alle Programma's laat zien. Maar de pc ratelt totaal niet ofzo. Een soort 'pest' wacht tijd :P

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:25
Specs boeien geen hol alleen je OS.
Install Tweakui daar zit een repair functie in.

There is no replacement for displacement!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Installeer anders eens XPize (niet echt een oplossing maar meer een omweg maar wie weet helpt het, is net een nieuwe versie uit), ben je gelijk van die oude Win95 iconen af die standaard nog in XP zitten.

Net zelf ook gedaan en werkt goed..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eXistenZ_NL schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:03:
Specs boeien geen hol alleen je OS.
Install Tweakui daar zit een repair functie in.
Moeilijk he, goed lezen...
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:35:edit: Ik heb zojuist Tweak UI gebruikt en 'rebuild icons' gedaan.
Dit heeft echter niet geholpen :(

[ Voor 64% gewijzigd door Occy74 op 27-03-2006 23:27 ]

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Occy74 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:24:
Installeer anders eens XPize (niet echt een oplossing maar meer een omweg maar wie weet helpt het, is net een nieuwe versie uit), ben je gelijk van die oude Win95 iconen af die standaard nog in XP zitten.

Net zelf ook gedaan en werkt goed..
Haha geweldig _/-\o_ . Dit programma heeft het volledig gefixed! Echt bedankt! :D
Alles laad weer zonder vertraging.
Dank aan allen die probeerden te helpen :)
Pagina: 1