Ik heb een paar weken terug m'n pc geformateerd maar niet m'n applicaties partitie. Ik heb met geen enkel programma moeite gehad behalve met cygwin. Nu wil ik cygwin eraf gooien. Maar heb geen rechten om dit te doen. Het maakt niet of ik als Admin ingelogd ben ik heb te weinig rechten. Als ik op shift del duw zegt het systeem dat het beveiligid is tegen schrijven. Als ik bij rechten kijk zie ik ook dat ik alleen lees rechten heb. Ik heb wel rechten om rechten toe te kennen, maar die werken niet op alle bestanden.
Het over grote deel van de files kon ik na CACLS e:\cygwin\ /E /T /C /G "Mijn Account":F wel wissen. Maar er blijven bestanden staan die niet te wissen te zijn. De rechten op deze files worden ook niet aangepast door het bovenstaande commando. In de explorer zien de bestanden eruit als een snelkoppeling (ze hebben dat pijltje van een shortcut in t icoon zitten). Op het cygwin forum heb ik ook gekeken maar daarmee kwam ik niet verder. Heeft iemand enig idee hoe ik van deze bestanden af kom?
Het over grote deel van de files kon ik na CACLS e:\cygwin\ /E /T /C /G "Mijn Account":F wel wissen. Maar er blijven bestanden staan die niet te wissen te zijn. De rechten op deze files worden ook niet aangepast door het bovenstaande commando. In de explorer zien de bestanden eruit als een snelkoppeling (ze hebben dat pijltje van een shortcut in t icoon zitten). Op het cygwin forum heb ik ook gekeken maar daarmee kwam ik niet verder. Heeft iemand enig idee hoe ik van deze bestanden af kom?