Inloggen newszilla met hccnet inbel account via chello

Pagina: 1
Acties:
  • 929 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-02 20:01
Het lukt mij niet om in te loggen op de newszilla server van xs4all met Newsleecher 3.0.

Even een korte situatieschets:
Ik ben met internet verbonden via chello. Via hccnet heb ik ook een inbelaccount. Volgens de "mijn gegevens" site van hccnet is de newsserver van hccnet nu newszilla.xs4all.nl, omdat ze zijn over genomen door xs4all. Dus zou je denken dat je de newsserver van xs4all kan gebruiken.

Nu ben ik dus niet via hccnet met het internet verbonden, maar met chello. Volgens diverse posts op GoT zou je wel in moeten kunnen loggen, mits je je inloggevens invult bij het aanmelden . In Newsleecher gebruik ik dus de volgende gegevens

server: newszilla.xs4all.nl
port: 119
aantal verbindingen: 1

Inlognaam: inlognaam van hccnet
Password: password van hccnet

Ik krijg echter steeds een error 502 bij het inloggen, wat er volgens mij op duidt ik met een ipadres probeer in te loggen dat niet van xs4all is (of hccnet dus). Dat klopt ook aangezien ik met chello internet. Maar is het dan echt niet mogelijk om met de gegevens van mijn hccnet inbel account in te loggen?? :(

Toevoeging: Het inloggen op news.hccnet.nl werkt dus wel op deze manier.

[ Voor 5% gewijzigd door s441558 op 26-03-2006 15:29 . Reden: toevoeging ]

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:40

BHQ

De newsservers zijn gewoon anders, bij Xs4All kan je gewoon niet downen als je niet in de ip-range zit. :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Moest je buiten het xs4all netwerk niet via Ipv6 inloggen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:03
Yapser schreef op zondag 26 maart 2006 @ 20:58:
De newsservers zijn gewoon anders, bij Xs4All kan je gewoon niet downen als je niet in de ip-range zit. :)
Dat kan wel, maar alleen met username en password.

Ik denk dat je in een hccnet range zit die bij xs4all nog niet verwerkt is als zijnde "vertrouwd/eigen"

[ Voor 18% gewijzigd door stfn345 op 26-03-2006 21:05 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 22:30
Dat is onzin, ik kan al gebruik maken van de newszilla server sinds november 2005, en heb er dan nu ook al geruime tijd plezier van >:)

En inloggen met een account is mij ook niets van bekend, echter wat ik ervaren heb met newsleecher 3.0 dat ik tijdens het downloaden van grote bestanden +/- meer als 10 mb het programma komt met een application error, dus als je 85 bestanden van 52 mb of meer moet leechen is dat aanzienlijk minder.

Dus raad ik je aan om het eens met newsleecher 3.5 beta versie aan de slag te gaan! Daar heb ik tot op heden geen last van en het werkt als een trein!

EDIT: ok nu zie ik dus dat je probeert dit te doen via je chello internet verbinding, en dat lijkt me ook de reden waarom het niet werkt, en hoogstwaarschijnlijk niet gaat werken. Toen ik probeerde met mijn HCCNET internet verbinding in te loggen op news.planet.nl met de account van mijn goed bevriende buurman kon ik het ook shaken..

[ Voor 23% gewijzigd door loewie1984 op 26-03-2006 21:12 ]

discogs

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

loewie-643- schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:10:
Dus raad ik je aan om het eens met newsleecher 3.5 beta versie aan de slag te gaan! Daar heb ik tot op heden geen last van en het werkt als een trein!
Dat snap ik nooit. Ik heb met de allereerste beta's van NL nooit problemen gehad met grote files? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-02 20:01
Heb vandaag wat verder gezocht en ik geloof dat ik het inderdaad kan vergeten. De hccnet inbel accounts (gratis) worden niet overgezet naar xs4all, dus inloggen met mijn hccnet gegevens gaat niet lukken (wel met hccnet ADSL). De enigste mogelijkheid zou met IPv6 zijn. Zal dat eens verder uitzoeken. Bedankt iig.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Pagina: 1