Toon posts:

[XP] Prullenbak: Windows verwijderen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een klein probleempje waarbij ik niet zeker ben hoe te handelen. Wanneer ik naar het icoontje op mijn desktop kijk, zie ik dat er iets in de prullenbak zit. Of althans, hoort te zitten. Als ik dan de prullenbak open, zit er ook niets in. Niet iets zichtbaars in ieder geval. Als ik dan klik op 'Prullenbak leegmaken', dan krijg ik de mededeling: "Weet u zeker dat u WINDOWS wilt verwijderen?"

Nu vroeg ik me af of ik dat veilig kan doen, of ik dan deze hele pc ongeveer molesteer. Dat alles omdat Windows me nogal een bepalend iets lijkt ;)

Groet, Pinarello

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

hehe, er zit niets in je prullenbak, ook geen ontzichtbare bestanden?
Maar wat ik nog vager voindis dat die vraagt of je Windows wilt verwijderen.

Lollig.

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-03 14:45
Google eens op die foutmelding, en je vindt o.a. dit:
De oplossing was: Iets deleten, waardoor er wel echt iets in de prullenbak terecht kwam en vervolgens deze legen. Hij is weer helemaal normaal.
Al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dankje! Shit zeg, ik weet dat je eerst moet Googlen en vervolgens moet posten. Dus ik zonet zwaar fanatiek met de verkeerde zoektermen bezig, naar nu blijkt :(

Dankje voor je hulp, alles is weer goed. Kan dit topic ook weer een überbeveiligd zwaar hangslot op ;)

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-03 14:45
Graag gedaan ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vreemd probleem, vorige week had ik precies hetzelfde.

Heb maar even een txt bestand gemaakt en die gelijk verwijderd toen was het opgelost, dus precies wat Fuss! aangeeft.

Stond wel ff te kijken toen ie vroeg of ik windows wilde verwijderen, dacht van sinds wanneer heb ik mijn windows dir in de prullenbak gegooit :P

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:05

inXs

known as inXs

Nu ben ik wel benieuwd wat er zou gebeuren als je JA had geklikt, was je windows dan naar zijn gootje geweest?

superB

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:51

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

inXs schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:19:
Nu ben ik wel benieuwd wat er zou gebeuren als je JA had geklikt, was je windows dan naar zijn gootje geweest?
Niet helemaal, er zijn altijd bestanden die al in gebruik zijn. :)
En verder had de hele Windowsdir vast niet helemaal in de Prullenbak gepast.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik weet niet wat dit in SA doet; maar ik verplaats dit topic nog even naar het juiste subforum. Welk OS draai je trouwens?

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

'dit bestand is te groot en kan niet naar de prullenbak worden verplaatst. Wilt u dit bestand verwijderen' :*)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03 17:06
Deze moet wel in de nominatie
"Meest vage Windows error aller tijden".
:O

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 17:01
waarschijnlijk heeft een of andere grapjas gewoon een bestandje WINDOWS (ja, zonder extensie) gemaakt en die in je prullenbak gepropt, zolang er maar 1 bestand in zit geeft ie dus die melding.
als jij er dan een bestand bij zet, geeft die ie melding (de bestandnaam) maar zegt ie: wilt u deze 2 bestanden verwijderen (oid)

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

ik had dit probleem laatst ook, heel vaag, later toen ik wat bestanden weggooide was het idd weg.
(P4 P4P800 XPhome SP2)

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Pagina: 1