Toon posts:

high-end laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.033 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dag iedereen,

ik zou wel eens willen weten, als ik echt een monster van een laptop zou willen kopen, die de aller nieuwste en zwaartste games aankan. wat dat nou zou zijn. wat is nou echt DE gamers laptop?

Verwijderd

Ik zou bijna zeggen, de Acer 8204. Maar eigenlijk zou ik mijn reactie moeten beginnen met wat heb je zelf uitgezocht. :)

Verwijderd

Alienware Aurora™ m7700, met FX60 cpu, 7800GTX, 2 gig ram, 240gig hd in raid0...
draait zeker alle games zonder probleem.

prijs +-5500€ voor taksen ed, dus reken zeker op een 6000€

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen verstand van hardware, dus ik weet niet wat allemaal goed bij elkaar past en wat goed samenwerkt. dus dat laat ik aan de kenners over. ik heb de laptop van alien ware gezien.

Afbeeldingslocatie: http://image.alienware.com/Images/product_detail_page_images/aurora_m7700/gallery_7700_front_enlarge.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.alienware.com/Images/product_detail_page_images/aurora_m7700/gallery_7700_back_enlarge.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.alienware.com/Images/product_detail_page_images/aurora_m7700/gallery_7700_left_enlarge.jpg

voor de tech specs: http://www.alienware.com/...-7700&SubCode=SKU-DEFAULT

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02 12:04
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:59:
Alienware Aurora™ m7700, met FX60 cpu, 7800GTX, 2 gig ram, 240gig hd in raid0...
draait zeker alle games zonder probleem.

prijs +-5500€ voor taksen ed, dus reken zeker op een 6000€
:9~

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Verwijderd

Topicstarter
past een nvidea 7900 in een laptop, ipv 7800

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09-2025
Nou ik heb even een configuratie voor je samen gesteld.

Aurora™ m7700
Specificatie's
AMD Athlon™ 64 X2 4200+