Toon posts:

high-end laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.033 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dag iedereen,

ik zou wel eens willen weten, als ik echt een monster van een laptop zou willen kopen, die de aller nieuwste en zwaartste games aankan. wat dat nou zou zijn. wat is nou echt DE gamers laptop?

Verwijderd

Ik zou bijna zeggen, de Acer 8204. Maar eigenlijk zou ik mijn reactie moeten beginnen met wat heb je zelf uitgezocht. :)

Verwijderd

Alienware Aurora™ m7700, met FX60 cpu, 7800GTX, 2 gig ram, 240gig hd in raid0...
draait zeker alle games zonder probleem.

prijs +-5500€ voor taksen ed, dus reken zeker op een 6000€

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen verstand van hardware, dus ik weet niet wat allemaal goed bij elkaar past en wat goed samenwerkt. dus dat laat ik aan de kenners over. ik heb de laptop van alien ware gezien.

Afbeeldingslocatie: http://image.alienware.com/Images/product_detail_page_images/aurora_m7700/gallery_7700_front_enlarge.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.alienware.com/Images/product_detail_page_images/aurora_m7700/gallery_7700_back_enlarge.jpgAfbeeldingslocatie: http://image.alienware.com/Images/product_detail_page_images/aurora_m7700/gallery_7700_left_enlarge.jpg

voor de tech specs: http://www.alienware.com/...-7700&SubCode=SKU-DEFAULT

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02 12:04
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:59:
Alienware Aurora™ m7700, met FX60 cpu, 7800GTX, 2 gig ram, 240gig hd in raid0...
draait zeker alle games zonder probleem.

prijs +-5500€ voor taksen ed, dus reken zeker op een 6000€
:9~

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Verwijderd

Topicstarter
past een nvidea 7900 in een laptop, ipv 7800

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09-2025
Nou ik heb even een configuratie voor je samen gesteld.

Aurora™ m7700
Specificatie's
AMD Athlon™ 64 X2 4200+
17" WideXGA+ 1440 x 900 LCD Display
2GB Dual Channel DDR SO-DIMM at 400MHz - 2 x 1024MB
256MB NVidia® GeForce™ Go 7800 GTX _/-\o_
200GB (100GB x 2) 7200 RPM SATA :9~
8X Dual Layer DVD+/-RW / 24X CD-RW Combo w/Software
Internal Wireless 802.11b/g miniPCI Card

Prijs $3,833.00

Ik vond dit nog redelijk betaalbaar al zou je NOG extremer kunnen mits je meer als 5000 euro wilt betalen.

Verwijderd

Dit wordt een opsom topic , dat is niet de bedoeling denk ik?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:10:
past een nvidea 7900 in een laptop, ipv 7800
Volgens mij is de 7900 serie nog niet in mobile versie beschikbaar.

Verwijderd

Jongens.. ik weet waar ik voor ga sparen })

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-02 10:20

reaL_G

G

ik neem aan dat je deze nog niet gezien hebt.

7800gtx in sli dus 2 keer
19 inch scherm

en hij is nu al te koop 2300 pond

http://www.bit-tech.net/h...rock_nvidia_sli_notebook/

check de specs een monster

[ Voor 15% gewijzigd door reaL_G op 26-03-2006 18:54 ]

GiTS

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.sagernotebook.com/pages/go_np5950.html

19 inch sli ! :)

ai ik ben weer eens te laat :)

[ Voor 20% gewijzigd door kamphuis op 26-03-2006 18:57 ]

Verwijderd

offtopic:
dat heb ik dus ook altijd.. ik probeer het niet eens meer

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:16

Theo

moederbord

pas een laptop gezien, SLI, raid EN twee branders, weet alleen niet meer waar.. Weet nog wel dat ie iets van 4.000 euro was...

Nu met WP, PV, EV en PC

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
huur de boedelbak maar, die dingen zijn niet te dragen :)

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10

BCC

Ik begrijp niet waarom iemand zoiets zou willen hebben. Je wilt een laptop toch vanwege het mobiele werken? Zo'n ding is loodzwaar, zuipt stroom en wordt gloeiend heet.... En als vervanger van je werkstation, bezorgt het je alleen maar RSI..

[ Voor 19% gewijzigd door BCC op 27-03-2006 00:26 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Met de nieuwe XXODD M590K (voorheen ProMedion) kom je wel een end ... op de site staat deze quote: "met 2 GB geheugen aan boord haalt de M590K 23140 in 3DMark 03." Een XXodd XNA uit de 900K serie, deze is non-sli, zal ook als een speer gaan.

Jammer is wel dat ze niet of nauwelijks beschikbaar zijn als demo model om even snel te testen en uit te proberen. En blind iets kopen wat al snel richting de 4 ruggen gaat is toch echt teveel gevraagd.

Meer info op www.xxodd.nl

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij kan je, als je toch niks van hardware weet en mobiel wil gamen, net zo goed een PSP kopen..

ping 127.212.23.124

• remotehost
  • Niet online
BCC schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:38:
Ik begrijp niet waarom iemand zoiets zou willen hebben. Je wilt een laptop toch vanwege het mobiele werken? Zo'n ding is loodzwaar, zuipt stroom en wordt gloeiend heet.... En als vervanger van je werkstation, bezorgt het je alleen maar RSI..
Als echte desktopvervanger voor iemand die normaliter echt een zware pc wil gebruiken is het zo'n gek idee nog niet hoor. Zeker als je hem maar af en toe naar een andere locatie meeneemt en je hem primair aansluit op een dockingstation met echt keyboard, muis en monitor. De markt voor dit soort high-end notebooks is weliswaar klein maar hij is er wel degelijk, vraag/aanbod enzo.

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10-2025
BCC schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:38:
Het tijdelijk gebruik van een Laptop heeft voor mij, door een compleet andere houding, al mijn RSI klachten doen verdwijnen. Verder krijg je waarschijnlijk wel spierballen van zo'n laptop.

Verwijderd

Ik ben zelf in het bezit van de Acer TravelMate 8204.

Duo Core T2500 (2x 2ghz)
2 GB mem
120 gb hdd Sata 5400
Ati x1600 Mobility
15,4 inch scherm
Gewicht: slechts 3 kilo.

Het is een monster van een machine. Kun je alle games op midhigh/high mee spelen.
Dit iets voor je?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10

BCC

barfieldmv schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:25:
[...]
Het tijdelijk gebruik van een Laptop heeft voor mij, door een compleet andere houding, al mijn RSI klachten doen verdwijnen. Verder krijg je waarschijnlijk wel spierballen van zo'n laptop.
Het tijdelijk gebruik van een Laptop heeft voor mijn zus ervoor gezorgd dat ze door de bedrijfsarts 100% arbeidsongeschikt is verklaard en dat ze nu (een jaar later) nog steeds aan het revalideren is. En ik lees ook steeds meer verhalen over temperatuur en zaadproductie....
Als echte desktopvervanger voor iemand die normaliter echt een zware pc wil gebruiken is het zo'n gek idee nog niet hoor. ... hem primair aansluit op een dockingstation met echt keyboard, muis en monitor.
Eeh, waarom koop je dan nog een laptop als je toch ook een keyboard muis en monitor gebruikt. Waarom zet je dan niet gewoon een kast onder je buro? Ben je voor de helft van het geld klaar. Het idee van een laptop is toch primair dat je mobiel dingen kan doen? Dat kun je dus slecht met zo'n High Performance Laptop.

[ Voor 43% gewijzigd door BCC op 27-03-2006 16:38 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

BCC schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:33:
[...]
Het tijdelijk gebruik van een Laptop heeft voor mijn zus ervoor gezorgd dat ze door de bedrijfsarts 100% arbeidsongeschikt is verklaard en dat ze nu (een jaar later) nog steeds aan het revalideren is. En ik lees ook steeds meer verhalen over temperatuur en zaadproductie....
* pjottum haalt mobieltje uit broekzak..
Eeh, waarom koop je dan nog een laptop als je toch ook een keyboard muis en monitor gebruikt. Waarom zet je dan niet gewoon een kast onder je buro? Ben je voor de helft van het geld klaar. Het idee van een laptop is toch primair dat je mobiel dingen kan doen? Dat kun je dus slecht met zo'n High Performance Laptop.
Kan je idd beter zo'n leuk klein kastje aanschaffen, volproppen met ijzer en zand, mooi schermpje erbij etc. Ben je voor 1500 (??) euro klaar en kan je voor 1000 euro een mooie mobiele werkplek voor erbij kopen.

Terug naar het topic: de gamer is natuurlijk fat-alitie...

ping 127.212.23.124

• remotehost
  • Niet online
BCC schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:33:
[...]

[...]

Dus jouw zus is door tijdelijk gebruik van een laptop 100% arbeidsongeschikt geraakt? No offense maar dat klinkt als pure lulkoek, dan was er met haar toch al echt veel meer aan de hand nog voordat ze die laptop ging gebruiken.

En je leest steeds meer verhalen over temp en zaad? Ha, je weet toch dat je niet zomaar alles wat er geschreven wordt moet geloven? Trouwens door de laptop ergens anders op te leggen dan je eigen schoot, wat zowieso al lekkerder werkt, is dat hele probleem van de wereld.

En dan nog het idee dat de laptop primair is om mobiel dingen mee te doen en dat dat slecht gaat met zo'n high performance laptop. Tja, met een tower gaat dat toch nog echt veel slechter hoor. Voor de occasional lanparty is zo'n laptop ook ideaal, kan je toch nog lekker Quake 4 of Fear of BF2 spelen. Of om toch nog even naar de woonkamer mee te nemen om verder te werken zonder in te leveren op performance, of om nooit meer te hoeven synchroniseren tussen werkstation en laptop ... tja, toch wel handig zo een high-end laptop heh? Komtie weer; vraag en aanbod, die markt is er toch echt niet voor niets.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoek eerst zelf toch maar wat uit. ;) Het is prima dat je niet zoveel verstand hebt van hardware, maar daarvoor zijn er genoeg gidsen te vinden die je helpen bij het maken van een keuze. Dat pakt direct ook goed voor jou uit; dan weet je precies wat je precies in huis haalt. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.